Beelddenker is iets anders, dat ben ik ook zeker niet. Het ging meer om de leerstijl, wijze waarop mensen leren. Bij mij maakt het niet uit of ik bezig ben of niet. Als iemand mij iets vertelt onthou ik de foto van dat moment. Zo weet ik maanden/jaren later waar en wanneer ik iets heb gehoord of gelezen. Laatst heb ik een conferentie bijgewoond via telefoon (ik kon niet mee). Het heeft me onwijs veel energie gekost om het te volgen, want er was geen enkel beeld bij en ik zat thuis.
oh zoiets kan ik ook moeilijk. Ik kan me uren vermaken met een boek, maar zou hij op een cd opgenomen zijn, krijg ik praktisch niks er van mee. Ook sprookjes op cd onthoud ik niet, terwijl wanneer ik het zou lezen het me gewoon bijblijft,
Die tent is alweer een tijdje geleden! Bikini heb ik ook gemist hoor... Ik ga kijken of ik nog een link kan vinden naar die tent
ja maar ik zit hier nu al zooooo lang (en vooral héél vaak....) HOE kan ik dat nu gemist hebben?? En wb het andere topic: welke lelijke blauwe tiffany tas? foto?
kan de tent niet vinden... tassentopic wel! http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/welke-tas-staat-nog-op-jouw-wishlist.674177/#post-21407186 al kreeg ik 1000 euro toe... had me echt niet in het openbaar vertoont met die tas! vraag me alleen af of ik nu niet in de ergernissen top 10 bezig ben door andere topics erbij te halen?!
ja had hem al gevonden, vind hem niet eens zo heel lelijk. OK, ik zou er géén 1800 euro voor overhebben, maar dat heb ik voor geen enkele tas....18 euro komt meer in de buurt