Waar erger jij je aan op een forum?

Discussie in 'De lounge' gestart door lloorrtt, 30 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neilia

Neilia Niet meer actief

Zy, zeij
    Maak der wat leuks van :D

Ysabella, lloorrtt en Blijdorp vinden dit leuk.
  2. lloorrtt

lloorrtt Niet meer actief

Mensen die wel uitdelen maar niet willen/kunnen incasseren

Zonnestralen, nizzie86, DastyQueen en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.482
    5.842
    113
    * Mensen die nog steeds het woord eiersprong gebruiken.

* Zeggen dat het altijd dezelfde types zijn die een sterke mening hebben/topic verzieken maar dan geen namen willen noemen "want ze weten het zelf wel". Echt serieus, zo kinderachtig.

* Steeds topics openen met dezelfde vraag

En de allerlaatste,

* Na een uur al een reactie op je eigen topic plaatsen met "Niemand ervaring???????:confused:"

Flamingooo, Popidepi, nizzie86 en 10 anderen vinden dit leuk.
  4. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Ik erger me aan berichten vol taalfouten. Iedereen maakt fouten en dat is niet erg, maar sommige posts staan er zo vol mee en dat leest heel vervelend. Komt ook kinderachtig over, alsof ze 12 zijn en msn taal willen schrijven.

Verder dat mensen zo snel boos op elkaar worden, dat vind ik echt raar. Dan vraag ik me af of ze in het echt ook zo snel ruzie maken met anderen of dat dat alleen online gebeurt.

lloorrtt en Blijdorp vinden dit leuk.
  5. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

- Taalfouten, maar kan er vaak om lachen.
    - Dat sommige mensen alles kunnen zeggen en ik een bitch ben bij 1 chago opmerking.
    - Geen middenweg kunnen vinden in een discussie. Niet alles is zwart of wit.
    - 15x dezelfde tip krijgen op een vraag. Of als je in je opening zet: ... wil ik niet. Dat mensen dan reageren met: maar ... werkte hier heel goed.
    - Dat ik me vies voel door de topics ivm hoe vaak iets schoongemaakt wordt.
    - Dat ik me lui voel ivm mijn keuze om weinig te werken door topics over tbm/werken.
    - Autocorrect van mijn telefoon.

- De zoekfunctie op deze site wanneer je een mobiel gebruikt.
    - De eindeloze lijst van gesloten subfora en gesloten topics die open blijven staan. En ja dat vorige klinkt als een kromme zin.
    - Dat niet bekend is wie beheer is. Ik ken 1 moderator en zie verder nooit iemand.

Grappig genoeg houd ik van mensen die na pagina 2 het openingsbericht quoten want soms ben ik de oorspronkelijke vraag vergeten tegen die tijd.
    Ik houd ook van herhalende topics: heb namelijk nog geen airfryer en ben altijd op zoek naar goede boeken.

Kerstster, Poolvos, Nellie4 en 8 anderen vinden dit leuk.
  6. Bezige bij

Bezige bij Fanatiek lid

6 mrt 2016
    1.952
    1.714
    113
    Vrouw
    Aan mensen die zich aan van alles ergeren!:roflmao:

Zonnestralen, Popidepi, louan en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Aan mensen die gaan zitten janken omdat je een andere mening hebt dan de TS :rolleyes: En dan ook nog erbij vermelden '' TS vraagt toch helemaal niet om een mening '' ....... Als je geen mening van andere wilt horen dan moet je ook niets op een forum plaatsen, is mijn mening :roflmao:

En ik heb ook echt een bloedhekel aan de spellings politie, sorry maar zolang ik op een Forum zit ga ik niet letten op foutjes. Men hoeft mij daar ook niet op aan te spreken.

Riverdale87, mutskuh, Hopsatee en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.043
    16.551
    113
    Daar erger je je niet aan. Die zijn gewoon verschrikkelijk. :roflmao:

lloorrtt en DastyQueen vinden dit leuk.
  9. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Oh nog eentje dan: clubs die in de lounge staan ipv bij de algemene clubs ;)

lloorrtt vindt dit leuk.
  10. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.314
    28.495
    113
    Heeft niets te maken met tere zieltjes, het is gewoon irritant. Als ik mijn baby de fles wil geven dan hoef ik geen verhalen dat de borst beter is.

Syane, puzzelstukje, Blijdorp en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. tuc

tuc Niet meer actief

Dat wordt ook helemaal niet gezegd. Het gaat om doorvragen over de reden erachter.

Hopsatee, Novastar en Popidepi vinden dit leuk.
  12. lloorrtt

lloorrtt Niet meer actief

Je hebt gelijk:roflmao:

Ysabella vindt dit leuk.
  13. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Jaaaaaaaaaa :roflmao::thumup:

bozoe, Blijdorp, lloorrtt en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.043
    16.551
    113
    Ja want we werden er in de zwangerschap al mee dood gegooid.

KleineLai vindt dit leuk.
  15. louan

louan Niet meer actief

Je zult je maar aan van alles en nog wat ergeren. Zwaar leven.

Ik alleen aan mensen die geen auto kunnen rijden.

Nescio, Blijdorp en Loetje85 vinden dit leuk.
  16. Loetje85

Loetje85 Bekend lid

17 jun 2016
    814
    200
    43
    Ik vind het helemaal niet storend als iemand vragen stelt uit interesse, maar wel als steeds opnieuw door iemand een betoog wordt afgestoken waarom een bepaalde optie beter zou zijn (zonder dus te weten wat de achterliggende gedachte van een bepaalde keuze is geweest) of constant dezelfde retorische vragen worden gesteld. Ik heb het hier nog niet gezien maar op een andere site was een dame zich constant aan het bemoeien met andermans keuzes. En dat vind ik zo bloedirritant, helemaal als het een betweterige en belerende toon heeft. Daar krijg ik echt kriebels van in mn vingers... Maar nogmaals, dan heb ik het niet over vragen die voortvloeien uit interesse.

17. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Ik ben nogal een gevoelig typje, ik heb er echt last van als er op een venijnige manier gereageerd wordt.. naar mij of soms ook naar anderen. Ook al is het ‘maar’ een forum... ik kan dan echt geraakt zijn.
    Een voorbeeld: naast gevoelig ben ik ook best onzeker ... ik postte een paar maanden geleden een foto van mezelf in een sportlegging. Deze had ik mij bij Perry laten aansmeren, maar een paar vriendinnen zeiden dat het echt een vreselijke broek was. Dus ik wilde even hier wat reacties krijgen ... nou die kreeg ik. Hele lieve ook maar ik sloeg echt stijl achterover van de theorie over mijn topic van een paar dames die dachten dat ik dat postte om even mijn figuurtje te showen en daarop reacties/complimenten te krijgen. Op een hele venijnige, kattige toon.

Ja, gevoelig en onzeker. Ik heb gewoon een gruwelijk pestverleden. Ik ben 40 maar het blijft altijd bij mij ... helaas.
    Soms denk ik ook wel dat een forum niet echt een geschikte plek voor mij is. Anoniem kan hetber hard aan toe gaan.

Ctje1987, masami, Poolvos en 7 anderen vinden dit leuk.
  18. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ik erger me niet zo heelcvaak aan iets en als dat wel het geval is dan geef ik dat meestal ook gewoon aan.

lloorrtt vindt dit leuk.
  19. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Oh zo herkenbaar... Ik ben niet speciaal onzeker, maar de manier van reageren op een forum kan me zo ontzettend raken. Volgens mij vergeten mensen soms dat er ALTIJD iemand achter zo'n nickname zit.

Nescio, Marchella, Blijdorp en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.127
    17.144
    113
    Oh hoe kon ik deze vergeten! Allemaal zoooo gruwelijk vervelend :rolleyes:

lloorrtt en bozoe vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina