* Mensen die nog steeds het woord eiersprong gebruiken. * Zeggen dat het altijd dezelfde types zijn die een sterke mening hebben/topic verzieken maar dan geen namen willen noemen "want ze weten het zelf wel". Echt serieus, zo kinderachtig. * Steeds topics openen met dezelfde vraag En de allerlaatste, * Na een uur al een reactie op je eigen topic plaatsen met "Niemand ervaring???????"
Ik erger me aan berichten vol taalfouten. Iedereen maakt fouten en dat is niet erg, maar sommige posts staan er zo vol mee en dat leest heel vervelend. Komt ook kinderachtig over, alsof ze 12 zijn en msn taal willen schrijven. Verder dat mensen zo snel boos op elkaar worden, dat vind ik echt raar. Dan vraag ik me af of ze in het echt ook zo snel ruzie maken met anderen of dat dat alleen online gebeurt.
- Taalfouten, maar kan er vaak om lachen. - Dat sommige mensen alles kunnen zeggen en ik een bitch ben bij 1 chago opmerking. - Geen middenweg kunnen vinden in een discussie. Niet alles is zwart of wit. - 15x dezelfde tip krijgen op een vraag. Of als je in je opening zet: ... wil ik niet. Dat mensen dan reageren met: maar ... werkte hier heel goed. - Dat ik me vies voel door de topics ivm hoe vaak iets schoongemaakt wordt. - Dat ik me lui voel ivm mijn keuze om weinig te werken door topics over tbm/werken. - Autocorrect van mijn telefoon. - De zoekfunctie op deze site wanneer je een mobiel gebruikt. - De eindeloze lijst van gesloten subfora en gesloten topics die open blijven staan. En ja dat vorige klinkt als een kromme zin. - Dat niet bekend is wie beheer is. Ik ken 1 moderator en zie verder nooit iemand. Grappig genoeg houd ik van mensen die na pagina 2 het openingsbericht quoten want soms ben ik de oorspronkelijke vraag vergeten tegen die tijd. Ik houd ook van herhalende topics: heb namelijk nog geen airfryer en ben altijd op zoek naar goede boeken.
Aan mensen die gaan zitten janken omdat je een andere mening hebt dan de TS En dan ook nog erbij vermelden '' TS vraagt toch helemaal niet om een mening '' ....... Als je geen mening van andere wilt horen dan moet je ook niets op een forum plaatsen, is mijn mening En ik heb ook echt een bloedhekel aan de spellings politie, sorry maar zolang ik op een Forum zit ga ik niet letten op foutjes. Men hoeft mij daar ook niet op aan te spreken.
Heeft niets te maken met tere zieltjes, het is gewoon irritant. Als ik mijn baby de fles wil geven dan hoef ik geen verhalen dat de borst beter is.
Je zult je maar aan van alles en nog wat ergeren. Zwaar leven. Ik alleen aan mensen die geen auto kunnen rijden.
Ik vind het helemaal niet storend als iemand vragen stelt uit interesse, maar wel als steeds opnieuw door iemand een betoog wordt afgestoken waarom een bepaalde optie beter zou zijn (zonder dus te weten wat de achterliggende gedachte van een bepaalde keuze is geweest) of constant dezelfde retorische vragen worden gesteld. Ik heb het hier nog niet gezien maar op een andere site was een dame zich constant aan het bemoeien met andermans keuzes. En dat vind ik zo bloedirritant, helemaal als het een betweterige en belerende toon heeft. Daar krijg ik echt kriebels van in mn vingers... Maar nogmaals, dan heb ik het niet over vragen die voortvloeien uit interesse.
Ik ben nogal een gevoelig typje, ik heb er echt last van als er op een venijnige manier gereageerd wordt.. naar mij of soms ook naar anderen. Ook al is het ‘maar’ een forum... ik kan dan echt geraakt zijn. Een voorbeeld: naast gevoelig ben ik ook best onzeker ... ik postte een paar maanden geleden een foto van mezelf in een sportlegging. Deze had ik mij bij Perry laten aansmeren, maar een paar vriendinnen zeiden dat het echt een vreselijke broek was. Dus ik wilde even hier wat reacties krijgen ... nou die kreeg ik. Hele lieve ook maar ik sloeg echt stijl achterover van de theorie over mijn topic van een paar dames die dachten dat ik dat postte om even mijn figuurtje te showen en daarop reacties/complimenten te krijgen. Op een hele venijnige, kattige toon. Ja, gevoelig en onzeker. Ik heb gewoon een gruwelijk pestverleden. Ik ben 40 maar het blijft altijd bij mij ... helaas. Soms denk ik ook wel dat een forum niet echt een geschikte plek voor mij is. Anoniem kan hetber hard aan toe gaan.
Ik erger me niet zo heelcvaak aan iets en als dat wel het geval is dan geef ik dat meestal ook gewoon aan.
Oh zo herkenbaar... Ik ben niet speciaal onzeker, maar de manier van reageren op een forum kan me zo ontzettend raken. Volgens mij vergeten mensen soms dat er ALTIJD iemand achter zo'n nickname zit.