tokkie en dan noem je die baby ook nog djayvannity zeker? fles erin, oorbellen, zo een naam, kind is gedoemt te mislukken voor de rest van haar leven! Ik vraag me af of ik veilig thuis alvast bel?!
@Ysabella joehoe! Stop maar met de KUNSTvoeding. Ik heb al echte voeding voor je kind geregeld.[/QUOTE] Ja want ik weet natuurlijk dat de des betreffende vrouw gezond eet en niet telkens bij de snackbar zit te eten.
Ezeltjes melk klinkt wel echt te lief! Jammer dat het voor ezeltjes is en niet voor mensen baby's. zijn vast onderzoeken die aantonen dat kinderen die dat drinken later keer op keer dezelfde fout maken (zich aan dezelfde steen stoten).
Bekijk bijlage 575246 Mijn kind heet overigens Djenilla. Is ze niet schattig? Groot geworden op borstvoeding!
en je moet babys niet verwennen krijg je rotkinderen van. Dus niet melken voor ze meteen zelf laten lurken aan die uiers. Als het niet meteen lukt en ze huilen even niet ingrijpen. Goed voor de longen en zo weten ze dat je niet bij elk huiltje meteen komt aanrennen.