absoluut! Voel me nu erg achtergesteld en gepest. Ga een nieuwe crew zoeken om me bij aan te sluiten.
dacht bied mijn strijkkunstjes gratis aan anders word het zo stil... op die manier lijkt het net echt of we fans hebben.
nu moet ik huilen. Ben heel emotioneel onstabiel. Daarom doe ik zo grappig en onaardig. Daarmee verbloem ik mijn onzekerheid.
we ontvangen haar met open borst (bedekt met bh, geen tepels, ik hoor je al denken @Ysabella maar die tepels laten we nu echt achter ons! Die grap is niet leuk meer!)
Ja mijn eigen kind geef ik borstvoeding. Ik heb te veel melk dus dat kolf ik af en geef ik weg. Een deel bewaar ik voor mijn eigen zoontje voor als ik aan het werk ben. In een maand tijd heb ik ongeveer 10 liter weggegeven.
Ik denk, jij zegt. Ik heb hier helemaal niets mee te maken, met tepels enzo. Ik probeerde de grap niet leuk te vinden, maar ik faalde.
en ben je van plan hiermee door te gaan als je zoontje geen bortvoeding meer krijgt in de toekomst? want in theorie blijf je produceren zo lang je niet stopt met kolven toch?