Waar erger jij je aan tijdens het koken?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ytest, 24 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Water overkoken? Uhm?

2. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ja!

Als je bijv noodles gaat koken en je hebt het water alvast opgezet, dit water is schijnbaar niet boeiend genoeg om in de gate te houden en borrelt dan zo de pan uit... Soms ook met noodles er al in.

3. friezinne82

friezinne82 Bekend lid

6 mrt 2009
    719
    0
    0
    ambulant woonbegeleider
    Mijn vent! Hij heeft in de afgelopen jaren wel geleerd om geen tips meer te geven ("maar ik wil je alleen maar hellupen...") Man, wat irritant! Hij heeft nog wel de neiging om alles op te lopen ruimen, ook de dingen die ik nog nodig heb...

4. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik haat uien of groente snijden... duurd zoooo lang...
    op spetterend vet tegen de tegeltjes... vlam in de pan als je er iets water bij gooit... zo vaak gehad en altijd raak ik in de stress haha... majh ben niet zon held met koken...
    ben ook inspiratieloos..

5. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Alles, ik hou niet van koken. (Maar doe het wel omdat het een noodzakelijk kwaad is..)

6. Smnee

Smnee Niet meer actief

De afwas!! We hebben dan wel een vaatwasser, maar zelfs dat haat ik

En de afzuigkap, ding maakt herrie en op een of andere manier stinkt ik altijd nog naar koken;)

7. Smnee

Smnee Niet meer actief

En deze... Komt binnen en neemt álles over

8. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Nou dat gezeur tijdens kooktijd blijft wel ff, ook als je geen box meer hebt. Hier is de keuken btw verboden terrein voor de kids ik vind het gevaarlijk.

9. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.839
    3.630
    113
    Dat mijn zoontje altijd juist dan gaat lopen klieren!

10. Milujem

Milujem Niet meer actief

Het enige vervelende is dat mijn dochter dan meestal in een klier-bui is! Maar verder vind ik het heerlijk om te koken, ik kan uren in de keuken staan en elke dag weer wat nieuws maken!

11. Aagje90

Aagje90 Bekend lid

25 apr 2012
    911
    335
    63
    Vrouw
    Ow lees dit topic ( terwijl ik aan het wachten ben tot het eten klaar is) en ben dat braadstomen aan het maken. Zo'n zak in de oven waar dan kip enzo in moet. Wil ik die zak dicht maken ben ik die sluitclip kwijt! Overal gezocht maar niet gevonden. Uiteindelijk maar een knoop in de zak gemaakt en in de oven gedaan. Zit het al een tijd in de oven vindt ik die sluitclip in een schoen!? Die in de keuken staat. Dat is op dit moment mijn irritatie bij het koken...

12. mamaK79

mamaK79 Actief lid

15 feb 2012
    394
    8
    18
    Belgisch Nederland
    Helemaal nergens aan. Ik kook nooit...mijn partner vind het leuk om te doen en ik kan/wil het niet :)

13. xLau

xLau Lid

19 jan 2013
    53
    0
    0
    school
    Verpakkingen die niet los willen!
    Als niemand mee-eet en je alle moeite voor niks gedaan hebt
    Als je op 3 kwart bent, en je toch dat ene ingrediënt niet in huis hebt

14. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Ik erger me eigenlijk alleen vóór het koken.. elke dag weer opnieuw bedenken wat we nu weer eten..
    Maar verder kook ik heel graag en kan ik me zo gauw niets bedenken waar ik me tijdens het koken aan erger.

15. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Ik knoei vaak. Verder nergens last van, vind t leuk!

16. Eylem

Eylem Niet meer actief

Jengelende kinderen ;) meestal eindigt het zo dat de oudste bij mij in de keuken staat (en alles opentrekt ;) ) en de jongste jengelend in de woonkamer bij mijn man zit (die wil rond etenstijd alleen maar mij). Echt zo irritant, ik vind koken hartstikke leuk maar zo is het niet echt relaxt. Meestal bereid ik het eten daarom 's middags al zoveel mogelijk voor als dat kan.

17. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.041
    1.860
    113
    Provincie Groningen
    Aan onze jongste dochter die altijd aan mijn benen hangt tijdens het koken.

18. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    De lip-blikken soep en saus..

En de blikjes tomatentoelie.... Altijd op m'n kleren! :$

19. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Ik erger me nergens aan. Behalve dan aan Marnat die af en toe in de weg staat. :D

20. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Wij hebben een nieuwe keuken en een vaatwasser sinds kort dus ik erger me nergens aan :D

Deel Deze Pagina