Ja! Als je bijv noodles gaat koken en je hebt het water alvast opgezet, dit water is schijnbaar niet boeiend genoeg om in de gate te houden en borrelt dan zo de pan uit... Soms ook met noodles er al in.
Mijn vent! Hij heeft in de afgelopen jaren wel geleerd om geen tips meer te geven ("maar ik wil je alleen maar hellupen...") Man, wat irritant! Hij heeft nog wel de neiging om alles op te lopen ruimen, ook de dingen die ik nog nodig heb...
ik haat uien of groente snijden... duurd zoooo lang... op spetterend vet tegen de tegeltjes... vlam in de pan als je er iets water bij gooit... zo vaak gehad en altijd raak ik in de stress haha... majh ben niet zon held met koken... ben ook inspiratieloos..
De afwas!! We hebben dan wel een vaatwasser, maar zelfs dat haat ik En de afzuigkap, ding maakt herrie en op een of andere manier stinkt ik altijd nog naar koken
Nou dat gezeur tijdens kooktijd blijft wel ff, ook als je geen box meer hebt. Hier is de keuken btw verboden terrein voor de kids ik vind het gevaarlijk.
Het enige vervelende is dat mijn dochter dan meestal in een klier-bui is! Maar verder vind ik het heerlijk om te koken, ik kan uren in de keuken staan en elke dag weer wat nieuws maken!
Ow lees dit topic ( terwijl ik aan het wachten ben tot het eten klaar is) en ben dat braadstomen aan het maken. Zo'n zak in de oven waar dan kip enzo in moet. Wil ik die zak dicht maken ben ik die sluitclip kwijt! Overal gezocht maar niet gevonden. Uiteindelijk maar een knoop in de zak gemaakt en in de oven gedaan. Zit het al een tijd in de oven vindt ik die sluitclip in een schoen!? Die in de keuken staat. Dat is op dit moment mijn irritatie bij het koken...
Verpakkingen die niet los willen! Als niemand mee-eet en je alle moeite voor niks gedaan hebt Als je op 3 kwart bent, en je toch dat ene ingrediënt niet in huis hebt
Ik erger me eigenlijk alleen vóór het koken.. elke dag weer opnieuw bedenken wat we nu weer eten.. Maar verder kook ik heel graag en kan ik me zo gauw niets bedenken waar ik me tijdens het koken aan erger.
Jengelende kinderen meestal eindigt het zo dat de oudste bij mij in de keuken staat (en alles opentrekt ) en de jongste jengelend in de woonkamer bij mijn man zit (die wil rond etenstijd alleen maar mij). Echt zo irritant, ik vind koken hartstikke leuk maar zo is het niet echt relaxt. Meestal bereid ik het eten daarom 's middags al zoveel mogelijk voor als dat kan.