Waar erger jij je aan tijdens het koken?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ytest, 24 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noensje

noensje Bekend lid

25 jul 2011
    968
    0
    0
    In me holletje
    Herkenbaar !

2. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    ML die af en toe te netjes en opgeruimd is!
    Dan heb ik alles klaar gezet en vervolgens is hij alweer alles aan het opruimen terwijl ik het nog nodig heb.

3. denise89

denise89 Bekend lid

22 dec 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    zoonlief die altijd rond die tijd al mijn aandacht wil. maakt niet uit wat ik doe voor het koken met hem hij blijft jengelen om aandacht als ik aan het koken ben

de afwas na de tijd

en nog erger vriendlief die kookt en altijd een slagveld van de keuken en met name mijn fornuis maakt.

4. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Herkenbaar :D

5. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Nergens aan eigenlijk. Sta er nooit zo bij stil, dingen die misgaan..

Beetje automatische piloot denk ik..

6. Verox

Verox Niet meer actief

Ik vind het heerlijk om samen te koken.
    Maar mijn vriend die kan dat dus echt niet... Hij staat constant in de weg, en vind het dan overduidelijk vervelend om even een stapje opzij te doen. Heel irritant.

Laatst stond ik alleen in de keuken en werkelijk alles ging mis...
    - spullen die ik niet kon vinden, maar waarvan ik zeker wist dat ik ze in huis had
    - gereedschap uit mijn handen laten vallen
    - ingredienten naast de pan
    - het eten kookte over
    - het vlees werd te zwart, maar niet gaar
    - de automatische ontsteker deed het niet
    - ik kwam niet uit met de planning
    - bij het afgieten schoot de deksel van de pan waardoor de inhoud in de spoelbak terecht kwam.
    - teveel bindmiddel, waardoor de saus ging klonten

een grote chaos dus. En toen was ik het zat en heb ik alles in de vuilnisbak gedonderd en heeft mijn vriend eten besteld.

7. Psyche

Psyche Lid

23 jan 2013
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha, ja, idd. Of hij gaat achter mij aan opruimen. Word alles alvast in de vaatwasser gezet terwijl je gewoon bezig bent.. grrr..
    Met stip op 1 ja, ML.

Op 2 staat zoonlief die brult omdat hij tegen die tijd te moe is

en ik sta op nummer 3... omdat ik af en toe een enorme kluns ben :D

8. jes89

jes89 Actief lid

2 jan 2012
    379
    0
    16
    Flevoland
    Als ik alleen ben irriteer ik me niet. Maar wel als manlief thuis is en op de bank zit en vervolgens dingen gaat vragen. De afzuigkap staat dan aan en dan hoor ik hem niet. Vind die het nog dom ook als ik niet reageer. :p

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    nog geen reacties gelezen maar 1e wat in mij op kwam was:
    mijn man!! vind het echt vreselijk irritant als ie gaat koken want gaat nooit zoals ik het wil. en als ik zelf kook gaat ie altijd tegen me aan staan en knuffelen. daar zit ik niet echt op te wachten als ik met de aardappels bezig ben en mn vlees :p

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    whaha idd! dit had ik vorige week. heb ALTIJD spaghetti in huis. dus ik vrolijk gehakt rullen, saus gemaakt, pan water opgezet voor de spaghetti. kastje open doen, spaghetti weg.... fijn :p ehhh ja dan moeje dus last minute 2 kids inpakken en naar de winkel gaan want hubby heeft nooit zn porto mee naar zn werk zodat hij t op terugweg kan halen. sta dus regelmatig om 18.00 gefrustreerd met jankende kids die honger hebben in de winkel met een chaggie kop van hier tot tokyo :p

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    oja en sinds kort mn zoontje. hij mag de keuken niet in(vind het te gevaarlijk als ik aant koken ben) en sinds kort gaat ie bij de deur staan en vraagt elke 2minuten 'tis dat?' 'mama, tis dat'? 'mama, mag ik proef?' 'tis dat mama?' zucht :p

12. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Waar ik me aan erger tijdens het koken zijn jammerende kinderen die dan je aanacht nodig hebben. Vervolgens komt mijn man dan vaak net thuis. Die ook nog zijn aandacht nodig heeft. Vervolgens staat bij mij dan bijna alles te verbranden

13. mamavanuk

mamavanuk Lid

2 okt 2009
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    - een te kleine werkplek, moet eerst de vaatwasser leeghalen, inruimen met wat er nog stond, tijdens het koken de spullen die ik niet meer nodig heb er al vast in doen.
    Zo heb ik plek voor 2 grote borden en 2 kleine bordjes.

- 2 kleine kindertjes met ik-wil-nu-eten-mama bui aan mijn benen hangen of op de keukenvloer dweilen...waardoor ik soms weer struikel..

- Manlief die op de bank zit en een gesprek aangaat terwijl de afzuigkap aanstaat waardoor ik niets meekrijgt en hij weer boos wordt omdat ik niet reageert......

Maar goed, alles beter dan elke dag pizza.
    Als ik weer eens in protest ga...

14. Mientje Sop

Mientje Sop Bekend lid

15 jun 2012
    951
    1
    18
    m'n schatjes ღ
    Eigenlijk alleen dat van spek e.d. alles zo vettig is.
    En een pan met water die weer eens overkookt als ik eeeven niet oplet,
    daar heb ik nu gelukkig geen last meer van. :p

15. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.310
    16.706
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik irriteer me niet tijdens het koken maar wel aan de troep nadien.Alles weer voorspoelen en de vaatwasser in en die vieze kookplaat blehhh

16. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    dat mn handen, na 10 wasbeurten met zeep, nog steeds naar de vis, knoflook, ui of prei ruiken :x

17. angel229

angel229 Niet meer actief

Plaatsgebrek en dan heb ik geen kleine keuken! En een man die tussendoor vanalles vraagt waardoor het niet opschiet.

18. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Mijn man die in de weg loopt! :)

19. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.268
    1.031
    113
    Zuid-Holland
    terwijl je je handen wast moet je even goed over de stalen kraan wrijven......geurtjes verdwijnen:D

20. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Alhoewel ik het wel leuk vind, (lekker dubbel, i know ;) :D)
    maar aangezien we een kleine keuken hebben, erger ik me aan mijn man die uit zijn werk komt om vervolgens overal te gaan staan waar ik bij moet. ;)

Manlief ruimtde vaat meestal op na het eten, maar vergeet vervolgens een doekje over het aanrecht te halen en dingen in de vaatwasser te zetten... ;)

Deel Deze Pagina