Knut nr 2, was zo blij dat ik er 1 te pakken had. Vliegt er kennelijk nog een tweede... De nacht doorgebracht met een elektrische mepper in de hand. On the grand scale of things, it's a minor issue. Nouja over 3 bakken koffie dan voor ook de rest van de omgeving.
Haha, ja en vooral fijn als de kinderen dat binnen zelf ontdekken en ter plekke de schoenen omkeren en leegggooien. Doe dat even buiten!!
Och, ja. Het is een wonder dat er nog zand in de zandbak op school zit, want wat mijn jongste elke dag aan zand meeneemt naar huis….
Haha ja vreselijk! Hele bank zelfs eronder. Of ik vergeet t zelf en even snel hun schoenen uit binnen... jakkes. Ik heb ook geen zandbak in de tuin, is niet mijn liefde
Aan altijd voor alles moeten reserveren. Ik moet nu al bepaalde dingen voor de vakantie reserveren. En voor zondag een borrelhapje, terwijl ik niet weet hoe laat (want ervoor eerst iets anders doen). En zo nog een tig aantal dingen.
Dit snap ik wel. Echt ergeren doe ik me niet , maar ik ben nogal van de spontane dingen. Zo kan ik rustig donderdag avond bedenken dat ik op vrijdag een weekendje weg wil. Of een uur voor de tijd bedenken dat ik toch niet wil koken, maar uit eten wil, aanwaaien bij vrienden of om 16 uur bedenken dat ik wil bbq met familie. Wat ik lastig vind is dat zoveel mensen leven met hun agenda, miljoenen afspraken hebben en dat je in Nederland geacht wordt dit soort dingen bijna 3 weken van tevoren bijna schriftelijk in drievoud moet aanvragen. En dat is soms lastig als je zo spontaan aangelegd bent voordeel voor vrienden en familie is wel dat ik enorm flexibel ben. Zo kun je mij gerust om 16 uur bellen of ze met vijf man aan kunnen schuiven met eten of zo. Zelfs als ik te weinig heb kan ik dat zo oplossen met een extra salade, toetje of bijgerecht.
Vorige week: heerlijk, komende week maar 1x weg op de planning en dat is een "leuke moeten op vrijwillige basis". Vandaag: sowieso 3x weg moeten er bij, 4e is afhankelijk van dochter of ze wilt gaan en dan met mij of man. Even flink balen, redenen zijn ook gewoon niet leuk. Bloedprikken en tandarts (ze belde of geplande afspraak naar woensdag kon). Maar dat liever nog 3x dan de andere 2 geplande dingen. Condoleren en mogelijk begrafenis bij klasgenootje van nr2 waarvan broer is overleden (dochter zit voor 10e jaar bij dat meisje in de klas. Heel mooi om te zien dat dochter zo haar steun wil geven maar ook heftig)