Waar erger jij je het meest aan bij je vriend/man?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jarina, 4 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hij is echt ontzettend koppig!;)

2. danip

danip Niet meer actief

- Dat hij niet ziet wanneer het hier een troep is, en ik alles dus zelf doe.
    - Dat hij snurkt
    - Dat hij niet kan ruzieen (hij komt er dan niet uit, en zegt net de verkeerde dingen)

Maar voor de rest ben ik vreselijk blij met hem :D

3. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    1. Dat hij geld uitgeeft als water.
    2. Dat hij altijd klaagt dat hij moe is.
    3. Dat hij snurkt.

Met de laatste twee kan ik leven, maar de eerste...grrr....:x

4. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    -Dat hij zijn sokken en ondergoed volgens hem nooit kan vinden, stampij erom maakt en het gewoon in de kast ligt.
    - Dat hij altijd de vaat op het aanrecht zet in plaats van de vaatwasser.

Verder is hij gezellig en attent.
    Valt best mee toch die puntjes.

5. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Als het kan hele dag fifa spelen, wk 2010 gister gekocht
    Als meneer maar denkt verkouden te zijn zo zielig wezen
    Niks in huishouden doen, het gewoon niet zien
    Denken dat ie t altijd zwaarder heeft dan een ander.
    Nooit zijn troep opruimen, vieze voetbaltas, sokken, werkkleding
    Nooit scheren als ie vrij is, dan hoeft ie immers niet in pak te lopen.

Jullie zullen wel denken waarom ben je met hem getrouwd maar hij is wél de allerliefste papa ter wereld en evengoed de ideale echtgenoot.. in mijn ogen dan ;)

6. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    - Ik heb een Engelse vriend en voor hun is het heel gewoon om
    worst met bonen op brood te eten in de morgen, En die geur als
    je net uit bed komt! Niet te harden!
    - Dat hij altijd wegloopt als we ruzie hebben en ik niet stil
    ben wanneer hij dat wil.
    - Alles uitstellen na morgen zoals hij zegt " No rush sweetheart;)"
    - Hij soms geld uitgeeft als water.
    - Als wij het huis weer veranderen er altijd aan het eind zegt "I wonder what my mom will say when she comes around''
    - Hij er heel slecht in is om zijn gevoelens te uiten en ik altijd moet
    raden waar is sta.Ook in bed en dat is soms erg vervelend:)
    - Dat hij alles maar dat soms ook alles ''dinges'' noemt en hij dan altijd verwacht dat ik weet welke ''dinges'';)
    - Hij een lager libido dan mij heeft maar die word langzaam beter:D.

Maar verder hou ik heel veel van hem en als hij er niet is ik de ergenissen heel erg mis lol

Liefs

7. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    - dat ie een kop heeft als een vergiet.
    Kan hem iets vertellen en hij is het na 5 minuten gewoon alweer vergeten.

- als hij iets heeft gehad net zo lang door gaat over hoe mooi het is en bla bla tot ik mijn aandacht naar hem keer en hij zijn speeltje kan laten zien.

8. Butterfly03

Butterfly03 Niet meer actief

- Als we ruzie hebben wilt hij het niet uitpraten(d8 altijd dat alleen mijn man zo doet,maar nu ik 't van jullie leest bedenk ik me dat dat een echte mannending is)
    - hij ruimt niks op
    - hij is erg rommelig
    - hij weet alles beter
    - smakken
    - rochelen

9. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    1. Hij vergeet dingen
    2. Ik vind overal zijn sokken
    3. En ook zijn tandenstokers

Voor de rest is het een schat. En volgens mij is mijn man 1 van de weinige die niet zielig is als hij ziek is. Hij vertikt het om een paracetamol te pakken en gaat gewoon de dingen doen die hij normaal ook doet zonder te klagen. :D

10. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Vraag me af wat onze mannetjes over ons zouden zeggen...:D

11. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Is misschien ook een topic waard. :D:D

12. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik irriteer me er araan dat mijn vriend:

- zo laks omgaat met het scheren. Als hij dat 1 a 2 keer in de week doet is het veel ;) En hij heeft een snelle baardgroei, dus je kunt wel raden hoe dat eruit ziet...:)

- dat hij persé zijn hele computer-meuk geinstalleerd wil hebben op de t.v. en we eigenlijk helemaal geen ruimte hebben om dat mooi weg te werken. Hij heeft een kast van een computerkast en dat staat nu heel 'charmant' naast onze televisiekast. Het ziet er gewoon niet uit, en een stof dat dat kreng aantrekt!!! :$:x Om nog maar niet te spreken over het toetsenbord, zijn koptelefoon en al het verdomde snoerwerk dat nu onder de televisiekanst wordt weggemoffeld. Je kijkt er zo lelijk en rommelig tegen aan, en als ik érgens niet tegenkan...

- hij altijd zo'n heel irritant kuchje heeft. Vooral als we in bed liggen :) En dit dan een paar keer achter elkaar, maar kucht maar 1 keer per keer. Hoest gewoon eens door denk ik dan, dan ben je er van af :(

- Uhm... zullen vast nog wel een aantal kleine dingetjes zijn, maar deze zijn toch wel het ergst hahaha

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    mwa aan niet zoveel eigenlijk haha..

-gooit de was in de hoek van de badkamer i.p.v. in de wasmand
    -dat hij altijd vloekt en tiert tijdens het autorijden
    -dat hij zijn rommel niet achter zn kont opruimt en vervolgens klaagt dat het in huis zo'n bende is (ja, gek hè;))

14. Butterfly03

Butterfly03 Niet meer actief

hahah ik weet zeker dat mijn man zou zeggen dat ik teee veeel zeur
    maar wat er verder nog allemaal bij zou komen vraag ik me ook wel af :D

15. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    nou daar komt mijn lijstje:

- als mnr thuiskomt van het werk en gedoucht en gegeten heeft dan op de bank zowat meteen in slaap vallen......gezellig. En dat gebeurt meestal als hij een film wil zien. Na 5 minuutjes in slaap vallen en net voor het einde wakker worden en zeggen: ik heb niet geslapen. en als je dan vraagt waar de film over gaat: ja ik weet ook niet alles haha.
    - altijd zeggen dat het een bende is thuis maar zelf wel na de afwas het aanrecht nat achterlaten en de fles met afwasmiddel laten staan en zo.
    - als we iets willen gaan doen (weekendje weg ofzo) zeggen dat we eerst naar ons financieel plaatje moeten kijken of we het wel kunnen betalen.....(en ondertussen ruim een maand naar een luxe resort op de bahama's kunnen)
    - boos worden als ik zeg dat hij snurkt........en dan beweert hij dat ie nooit snurkt. heb het weleens opgenomen met de telefoon en dan zegt hij dat ik dat ben en dat ik mijn gesnurk zelf opneem haha.
    - nu we in de mmm zitten en ik weleens vraag wat hij er nu allemaal van denkt dat hij dan zegt: we zien allemaal wel......terwijl ik ook weleens wil horen: maak je niet druk en het komt allemaal wel goed.....

zo dat was mijn ellelange lijst haha. maar hij is wel superlief hoor.

16. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Ik heb maar 1 ding en dat is dat ie zoveel uitstelt.
    Alles komt straks wel. Moet ie nou net getrouwd zijn met een controlmiep die graag alles af wil en netjes.:D

17. lillybit

lillybit Actief lid

18 sep 2008
    336
    0
    0
    Haarlem
    Hier de mijne

- hij eet snacht's altijd pepermuntjes in bed, en ligt dan naast mijn oor zijn pepermuntje op te zuigen.(kauw dat ding en slik het door)
    - Kan zijn gevoelens niet uiten en moet dus raden wat er aan de hand is of ik hoor het pas later (als we een discussie hebben)
    - Kan zich ergeren aan mijn rotzooi( ben erg makkelijk en lui aangelegd)
    - is altijd te laat.

HMMM als hij dronken is vindt ik hem juist heel lief, dan kan hij wel zijn gevoel uiten, en durft dan te vertellen hoe mooi lief en bijzonder ik ben.

Waar hij zich bij mij aan ergert weet ik ook,
    -Dat is dat ik te makkelijk ben in het huishouden en de boekhouding niet doe.
    -En aan mijn beesten die mogen van mij alles en van hem niet hebben we ook dagelijks woorden over.

Ja is af en toe schipperen met z'n 2e in het huishouden, maar we doen ons best.

18. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.741
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Dat ik altijd alles moet regelen.
    Hij denkt nooit door.
    Hij is traag van begrip.

19. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Momenteel erger ik me het meest aan het feit dat hij IEDEREEN gaat helpen en tegen niemand nee zegt (boodschappen doen voor die, daar behangen en verhuizen,...), en het hier al 4 maanden geleden geschilderd zou moeten zijn.;)

20. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

4 jan 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    Waar ik me aan irriteer is. Ik doe op vrijdag altijd de boodschappen. Manlief is gek op koekjes en snoepjes. Dit haal ik dan ook. En dan zondags zeggen wij hebben ook nooit iets lekkers in huis. Zeg kijk maar in de kast. Heeft ie alles al opgegeten logisch dat ik niets lekkers meer heb dan

maar verder is hij wel lief hoor

Deel Deze Pagina