Heb niet echt grote dingen waar ik mij aan erger, op 1 ding na... Meneer kan absoluut NIET tegen kritiek, en heeft erg veel moeite om te zien dat hij ook wel eens wat fout doet. Het ligt altijd aan een ander, nooit aan hem. Nu is het de afgelopen paar jaar wel minder geworden, want ik accepteer dat gedrag echt niet. En als we ergens ruzie om hebben,is het daar wel om. Zo zei hij een keer, na de 100ste verkeersboete, dat hij er toch niets aan kon doen? Zo reed nou eenmaal, blablabla. Allemaal k*t excuses.
Dat hij: -Zijn sokken overal laat slingeren! -Nooit z'n spullen opruimt, borden e.d. laat ie altijd staan. -Snurkt -Na het scheren de wasbak niet schoonmaakt -Hij de honden uitlaat als het hem uitkomt, niet als ze moeten.. -Hij er vanuit gaat dat ik alles wel regel -Hij nog steeds alles doet wat z'n moeder hem zegt..
Ik heb er nog een paar van me vriend; - dat die zijn snotterzakdoekjes over op tafel legt nadat die zijn neus heeft gesnoten en het daar dus echt tot de volgende dag laat liggen. - dat mijn libido hoger is dan dat van hem en vervolgens zegt zijn best te gaan doen terwijl dat niet zo is - dat hij soms een afspraak vergeet en dan gewoon zijn vader gaat helpen Waar hij zich bij mij aan irriteert; - dat ik ontzettend koppig en eigenwijs ben en nooit iets van hem aanneem - dat ik altijd loop te draaien en te poetsen ( komt vaker voor dat ik elke dag bijna het hele huis doe, mrja wat moet je anders? ) - dat ik vaker een grote mond heb - dat ik in de winkel nooit echt heel aardig tegen mensen doe - dat ik altijd alles (beter) weet ( endat is meestal ook nog waar ) zo een hele lijst mr we houden wel heel veel van elkaar. Dacht altijd dat het gras groener was aan de overkant maar zo te lezen heeft iedereen wel eens iets.
halllo dames, - mijn vriend laat de kleren,waar hij ze ook uittrekt gewoon liggen. -nog erger,t-shirt en trui tegelijk uittrekken,binnenstebuiten,en zo laten liggen. maar nu komt mijn toppertje,heb hem hier nog niet gelezen, -LANGS DE POT ZIJKEN,oooooooh,en dan vooral s'nachts. hij is dan slaapdronken,en hangt hem maar ergens riching de pot,en gaat dan weer slapen. als ik dan ga,heb ik geregeld natte sokken gehad,echt goor. ben laatst echt boos geworden,leer mikken,of ga zitten,maar niet zo. nu doet ie het mooi met een papiertje oppoetsen als ie gelekt heeft,tja,is tenminste alvast wat. sta wel dagelijks alsnog de wc te dweilen hoor.
Hij is lomp! Struikelt overal over, laat dingen vallen. Kan hij natuurlijk niks aan doen, maar irritant is het wel Hij kan moeilijk 'nee' zeggen en vindt alles zielig en lullig, daardoor maken mensen dus vaak misbruik van hem of gaan er vanuit dat A. het wel ff doet. Maar dat gaat gelukkig steeds beter .
Pinter, ik heb hier een spuitflaconnetje met Dettol staan. Ideaal! Kan ie het gelijk met Dettol schoonmaken als ie knoeit
uhh hebben jullie ff - hij heeft geen ruggengraad, laat altijd over zich heen lopen. Vooral door zijn baas. - als hij iets simpels in zijn hoofd heeft moet dat per direct maar iets belangrijks stelt hij uit tot het te laat is. - hij is ongelooflijk vergeetachtig en vergeet dan vooral de dingen die voor mij belangrijk zijn - alles wat hij ziet wil hij ook hebben ( lees: dure dingen ) - hij besteed niet veel tijd aan zijn uiterlijk en ik erger me hier zeker wel aan - hij heeft vaak meer aandacht voor onze katten dan voor mij er zijn er nog wel meer geloof ik maar dit is wel de max. Ik hou overigens wel heel veel van hem hoor
bedankt voor de tip,maar ik had al een flacon water met chloor langs de toilet staan,hij vergeet het gewoon,niet te geloven he. en dan die lucht s'morgens,pffffff,een kroeg is er niks tegen. we hebben ook van die mooie boerentegels op de wc,met grove voegen...dus je weet waar die lucht op den duur intrekt he.bah
Dat ik schijnbaar altijd alles wel weet te liggen: Lola heb jij de ... gezien Naast de pot piesen grmbl Dat hij altijd de autosleutels "kwijt" is als we op pad zijn (gewoon in de broekzat dus) verder helemaal niets
Hoop mannen zijn toch wel hetzelfde he! Hier de meest voorkomende dingetjes wel ... Zoeken...kan hij niet?! Kleding IN de wasmand ipv ERNAAST... etc etc etc...
De mijne heeft blijkbaar ook heel typisch mannen dingen: -Hij drinkt altijd het laatste beetje van alles. -Ik moet altijd alles regelen. -Dat hij ipv in een regel iets zou kunnen uitleggen hij er een heel lulverhaal omheen moet breien. -Dat hij altijd zo stil is als we bij bekende van mij zijn. -Dat hij zo trots kan doen als hij iets gedaan heeft wat hij normaal nooit doet en wat ik dus elke dag doe (de flessen steriliseren bijvoorbeeld, haha). Ach het blijft men poepie
haha inderdaad....als mijn man bv een keer heeft gestofzuigt (1x per jaar) dan moet ik dat heel de dag horen! hahaha
Hihi wat een herkenning!! De mijne heeft ook veel last van alles wat ik gelezen heb. Waar ik me vooral aan erger: - Dat 'ie nooit ergens de doppen op doet (deo, tandpasta, wax, enz) - Dat 'ie altijd meerdere verpakking open maakt terwijl de andere nog niet eens leeg was (melk, boter, hagelslag) - Dat 'ie 's ochtends zelf z'n brood klaar maakt (wel lief trouwens ) maar dan een enorme ravage achterlaat op het aanrecht. - Dat 'ie altijd zeurt dat 'ie een eenpersoonsdekbed wil waar hij zich lekker in kan rollen (we slapen niet in een hotel hoor...)
1) Aan zijn gesnurk... 2) Aan het feit dat hij soms gewoon niets meer zegt als we ruzie hebben en ook gewoon rustig gaat liggen slapen dan. 3) Vaak let hij niet op zijn kleding en loopt er dan als een halve gare bij. 4) Dat hij niet kan plannen 5) Dat hij zijn kleding niet opruimt en overal laat slingeren
Wat herkenbaar die verhalen. Hahaha. - Hij kan 10 keer ergens langs lopen zonder het bijv. mee te nemen naar boven of naar de keuken. - pakt ie alleen brood, een bordje en beleg voor 'm zelf,..kan ik vervolgens mijn ''spullen'' nog pakken. Of alleen koffie inschenken voor zichzelf.. (als ik dan vraag waarom hij niks voor mij gepakt heeft, zegt ie dat ie niet wist wat ik wou hebben...) - Alles uitstellen...vooral als het om rekeningen betalen/boekhouding gaat, en ik ben juist heel precies in die dingen! (controle freak..haha) - Te laat komen voor het eten. Zegt ie dat ie met 5 min. komt. Zet ik vervolgens het eten op tafel, blijkt het nog een half uur te duren...en dus is het eten koud. Echt vreselijk...grrrrr. - Hij is soms veel te nuchter, bah! Er zijn vast nog meer dingen, maar kan er zo even niet op komen...