Waar erger jij je het meest aan bij je vriend/man?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jarina, 4 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    heb alleen ff de laatste pagina gelezen maar waar ik me dus echt erg aan irriteer:
    -dat ie op de pot spettert en als ik er wat van zeg, hij altijd grapjes maakt van; 'oh marije, heb je weer geknoeid? :p' maar vervolgens laat ie t mooi zitten en moet ik het weer schoonmaken..
    -hij kan zn vieze borden en bestek nooit in de vaatwasser zetten, het blijft altijd op het aanrecht staan
    -dat ie zonder wat te zeggen van tafel loopt als ik nog zit te eten (word overigens aan gewerkt en gaat al een stuk beter, dit is echt iets wat ie van huis uit gewoon nooit mee gekregen heeft)
    -dat ie altijd zn vuile was om de wasmand heen laat slingeren
    -dat ie vieze sokken in een bol vouwt en in de wasmand gooit (of ernaast :p) en ik ze weer uit elkaar moet halen, bah!
    -dat ie het hele huis in 5 minuten overhoop kan gooien en vervolgens niks opruimt

maar ik hou verder wel onwijs van hem en kan nog wel 100 goede punten opnoemen, waarbij deze paar puntjes in het niets vallen :D

2. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik had al een lijstje geplaatst hier maar heb er nog een paar:

-Dat hij altijd aan het bumperkleven is maar pissig wordt als iemand anders het bij hem doet.
    -Dat hij weleens tegen mij uitvalt waar andere mensen bij zijn zoals mijn ouders,zijn ouders of vrienden.
    -Dat hij nooit het doorzettingsvermogen heeft om zich aan zijn dieet te houden. Het is iedere week hetzelfde liedje: "Maandag ga ik er weer tegenaan." Jaja..het zal wel.
    -Dat hij snurkt als een beer,valt mee dat de buren nog niet hebben geklaagd over geluidsoverlast. ;)
    -Dat hij bijna nooit iets in de vaatwasser zet.
    -Dat hij 10 keer naar de keuken loopt maar zijn ontbijtbordje of wat dan ook niet meeneemt.

Mijn vriend gooit gelukkig wel al zijn vuile kleren in de wasmand maar volgens mij doet hij dat alleen maar omdat de wasmanden een 'doordraaideksel' hebben en hij het leuk vind om dan zo hard mogelijk te gooien zodat de deksels keihard ronddraaien. :D

Hij is best lui maar wel lief..

3. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Oh ok... wat zou m'n ventje over mij zeggen? :)

- ze is altijd chaggie als ik naar het voetbal of het wielrennen kijk
    - ze moet voor alles een verklaring hebben, als ik zeg dat iets niet gaat (ivm verbouwingen bijvoorbeeld) wordt ze helemaal gek en blijft ze maar: "maar leg me nu eens uit WAAROM het NIET gaat" gillen.
    - ze heeft soms van die emo-buien en als ik dan vraag wat er aan de hand is zegt ze; "niks, niks, ik weet het niet", yeah right !

:D valt best mee toch? Kan er ff geen andere bedenken :p

4. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

Och wat zijn die mannen erg he haha nou die van mij ook hoor

1. Hij is soms echt te netjes
    2. dat hij haast niks doet met onze zoon
    3. dat hij nooit ergens mee heen wil

5. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

- Vind dat hij teveel drinkt
    -hij loopt al 2 jaar te roepen dat hij het zat is en een andere baan gaat zoeken, maar nog steeds niks gedaan
    - zijn moeder is heilig de hel breekt los als ik daar iets over zeg :) Mamma's kindje dus.
    - dat hij niet kan fluisteren. Dus als hij in gezelschap iets privé wil zeggen, is het daarna niet privé meer. En dan ook nog heel hard zeggen "Ze kunnen me heust niet horen hoor!"
    - Bumperkleven en zeuren als iemand dat bij hem doet

6. miffy11

miffy11 Niet meer actief

pfoeh.. dat hij plast in het donker, en dus niet ziet waar hij mikt. gevolg, vloer nat.

dat hij vaak al om half 8 op bed ligt omdat hij zo moe is door gestress op werk.

dat hij lege koffiekopjes ver buiten bereik van mila zet, maar dus ook uit zicht van mij. dus als ik dan eindelijk dat kopje tegenkom, is het helemaal vastgeplakt en kan ik gaan schrobben.

vind dat zijn alcohol gebruik wel wat minder mag.

vaak als we iets hebben afgesproken om iets leuks te doen heeft hij er geen zin meer in

7. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    leerkracht in het basisonderwijs
    Zeeland
    Dat het zo'n enorme rommelkont is!!
    Heb ik eindelijk het huis helemaal aan kant, zorgt hij in no-time voor en bomexplosie aan troep!!

8. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    Dat hij mijn hormonen overal de schuld van geeft. Dat er dan bijv. dingen weg zijn en dan zeggen dat ik niet meer weet waar ik het heb opgeruimd terwijl meneer dat meestal zelf kwijt maakt enz. En als ik ergens geen zin in heb dan komt het door mijn hormonen volgens hem. Hierdoor krijg ik het gevoel dat hij mij dan niet serieus neemt ;)

Je zou zeggen met een tweede onderweg hoe hij wel met zo'n hormonen bom moet omgaan, maar hij gaat continu vol tegen mij in, waardoor ik dus regelmatig 'explodeer' :)

oja en geen rekening houdt met het feit dat als je 32 weken zwanger bent en een kleintje hebt rondlopen dat het toch best zwaar begint te worden ;)

pffff zal het dan toch aan de hormonen liggen ;)

9. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    - dat hij in het weekend tot 11 uur in bed blijft ligggen
    - dat hij ook nog een "middag slaapje" doet die qua tijd niet gelijk is aan die van Beau zodat ik ook daar rekening mee moet houden
    - dat als hij een keer gestreken heeft denkt dat het daarmee gedaan is voor de aankomende tijd ("ik heb laatst toch al gestreken")

10. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Wat een leuk topic!

Waar ik me aan irriteer is:
    * Dat hij altijd na het koken een ravage achterlaat.
    * Altijd aan het werk is en wanneer hij dan thuis is, is hij moe en wil dan bankhangen.
    * Dat hij alles achter zijn kont aan laat slingeren.

Maar hij is superlief voor onze dochter, gaat er 's nachts uit voor haar, komt geregeld thuis met een bloemetje of zoiets en als ik vraag of hij wat wil doen hij dat meteen doet :)

11. WenT

WenT Bekend lid

25 jul 2008
    766
    1
    0
    Service Manager
    Noord-Brabant
    Dat ie opmerkingen maakt, zoals: "Ja, net als die vrouw die jij laatst sprak"... Ikke denken: Wat bedoelt ie in vredesnaam ?!

Hij maakt vaak opmerkingen of zegt dingen waarvan ik maar moest snappen wat ie bedoelt... Hij gaat er dan vanuit dat ik weet waarover hij het heeft... Veroorzaakt veel irritaties dus :(

- Scheerschuim overal op de wastafel
    - Verpakkingsmateriaal door het hele huis als hij weer eens een nieuwe gadget heeft gekocht
    - Koffievlekken op het aanrechtblak rondom de Nespresso machine
    - Vieze onderbroeken naast de wasmand i.p.v. erin
    - Dekbed verplaatst 's nachts langzaam richting zijn kant... totdat ik eran moet trekken om nog een beetje warm te liggen

12. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

*Dat hij een pc junkie is (het is zijn werk)
    * Desinteresse hebben. Daar mee doel ik op huishouden, inrichten, en soms ook in mij. (lijkt zo)
    * Dat hij altijd alles maar met rust oplost en nooit kwaad wordt. Me stom aanloeren kan als ik eens kwaad wordt. (meneer gaat me dan sussen) bah...
    * Dat hij echt 'niets' ziet liggen in huis.
    * Rommelkont is het.

Maar verder houd ik heel veel van hem :)

13. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Dat hij soms te relaxed is.

Maakt zich werkelijk nergens druk om.

Deel Deze Pagina