Ik heb het ook niet over keihard remmen of stil gaan staan maar even de remlichten laten zien. Moeten ze maar afstand houden.
- fietsers die zonder licht fietsen. - die geen hand uitsteken als ze links of rechts afslaan, gooien zo zichzelf voor de auto. -met 3 a 4 personen naast elkaar fietsen. -automobilisten, die geen richting aan geven. - automobilisten die bij een flitspaal keihard op de rem gaan dan 60 rijden en paar 100 meter ineens weer naar de toegestaande snelheid.
Mensen die geen richting aangeven en mensen die in gaan halen terwijl ik al sneller rijd dan eigenlijk mag. Dan ben ik zo'n trut.. versnelling terug en gas erop, ff pesten!
ja jij bent dus iemand waar aan geergerd word, wat is er nu belangrijk aan het feit dat iemand sneller rijd dan jij? en dan zeker weer ervoor gaan zitten en gas terug doen, waardoor die persoon je weer kan gaan proberen in te halen, ja zo houden we het leuk op de weg
1; bumperklevers die met volle snelheid op je afkomen,net achter je in de remmen gaan en dan zenuwachtig blijven duwen van links naar rechts omdat ze toch echt wel voorbij willen. 2; Sproeiers die over de weg komen,of wagens die hun halve kiezel vracht verliezen! Erg fijn om met je motor doorheen te moeten,vooral als je een volle plens water over je pak krijgt,je het leplazurus schrikt en het gewoonweg erg gevaarlijk is! 3; zondagrijders,oftewel mensen die teveel van de omgeving aan het genieten zijn met een snelheid die te laag is,en dan weer ff te hoog,om vervolgens weer te minderen omdat ze wederom iets zien wat de aandacht trekt! 4;Tractors op de rijksweg terwijl er in onze omgeving zoveel binenwegen zijn die ze kunnen gerbuiken,maar nee,lekker met de stront onder de banden terwijl de kluten je om de oren vliegen op de weg blijven sukelen! 5; Fietsers die het vertikken om een hand uit te steken,laat staan dat ze een blik over hun schouder werpen als ze afdraaien(wantwijzijntochdezwakereinhetverkeerdushetmag!:x)
iemand had het net over vrachtwagens. ik heb ooit een vriendje gehad die ook vrachtwagenchauffeur is.als je dan ervaart hoe weinig hun zien..... ik ben echt een voorstander ervan om iedereen een keertje mee te laten rijden met een vrachtwagen zodat mensen hun beter begrijpen.
Haha nee hoor, eenmaal ingehaald is het spelletje wel klaar. Ik blijf niet bezig, ik moet wel zeggen dat ik dit alleen doe als ze al een tijdje zowat tegen mn bumper aan het rijden zijn, als ze afstand houden doe ik dit niet.
Neeeeee, zo'n trut ben ik nou ook weer niet. Pest alleen de bumperklevers even, maar laat ze vervolgens wel inhalen hoor hihi
- wegwerkzaamheden-verkeersborden e.d. die soms nog weken/maanden ergens staan zonder opgeruimd te worden. Terwijl de werkzaamheid(?) allang klaar is! - fietsers zonder licht
Die was ik nog vergeten. Als je je eigen lampje niet fatsoenlijk kan vervangen, begin er dan niet aan en laat het in een garage doen.
Heb jij toch geen last van als ik in mijn auto zit?! Als ik me dood erger aan mensen in de auto dan mag ik mijn frustratie toch uiten in mijn eigen auto. En ja soms zit mijn zoontje erbij en die hoort weleens een woord wat niet netjes is. Dat kan weleens gebeuren! Maar dat gebeurt ook als ik mijn teen stoot. Heeft niks te maken met het besturen van een auto want ik kan prima autorijden hoor, irriteer me alleen snel aan mijn mede weggebruikers.
mensen die echt voorrang nemen zonder te kijken...en dan wel met een flinike gang erin! inhalen op gevaarlijke wegen of gevaarlijk stuk om dan vervolgens als een idioot door te racen. Mensen die onnodig links gaan rijden en dan ook nog een slakketempo hebben, echt pffff! Mensen die heel hard een smalle weg inslaan waar er iemand tegemoet kan komen, dat is hier het geval en het gaat altijd goed maar verwacht dat dit niet voor altijd blijft. En dan blijven ze ook nog doodleuk staan i.p.v. hem achterruit te zetten zodat de ander even kan passeren. Mensne die nog snel even gas gaan geven en voorrang nemen zodat de ander alsnog in de ankers kan en achterruit moet! sommige mensen vergeten gewoon dat er ook echt mensen zijn die onbekend zijn of zoekende zijn en dus niet goed weten hoe het zit of even niet opletten. Als je dan echt voorrang neemt op een asociale manier is dat nog gevaarlijk ook, meedenken kan ook natuurlijk.
oja weet je wat ook vervelend is mensen die niet goed een bocht kunnen nemen waardoor bijna de voorkant van je auto eraf word gereden ofzo, ook zoiets aangenaams..
de kuddes nederlanders die hier massaal de grens over komen om drank in te slaan en daarbij met een gangetje van 75-80 over de weg kachelen, terwijl je hier 100 mag. de duitsers die niet snappen dat je overdag ook je licht aan moet, helemaal bij slecht weer.
fietsers in het algemeen: dus geen richting aangeven, zonder licht rijden, de rotonde aan de verkeerde kant nemen. bumperklevers, ga dus ook gerust op de rem staan, of 20 km langzamer rijden. 45km wagentjes op 60/80 km wegen! bij file op de snelweg, proberen voor te dringen door via de benzinepomp te rijden. :x
Ik denk dat ik me aan heel wat zp'ers zou ergeren, mocht ik die tegenkomen op de weg. Verder erger ik me eraan dat auto's van baan wisselen in de file. Blijf gewoon op je eigen baan: dat is uiteindelijk sneller, want al dat in- en uitvoegen vergroot de file alleen maar. Dit geldt ook voor mensen die de file inhalen via een tankstation of op-/afrit. Ik hou in de file altijd voldoende afstand (2 autolengtes?) om het harmonica-effect te voorkomen. Helaas wordt dat gaatje vaak opgevuld door bovengenoemde bestuurders. Ik moet dan weer op de rem, achter mij nog meer, enz. Verder als ik 1 baan naar links rijdt en iemand op en baan rechts ervan wil de auto voor hem inhalen vlak voordat ik eraan kom. En dan niet direct met het verkeer meegaan. Ik moet dan ook weer op de rem, terwijl er achter mij vaak genoeg ruimte is.