Kreeg gister melding dat ik van mijn 500mb bundel, nog naar 100 over heb. Nu zie ik steeds in de app van t-mobile 2 'datagebruik' staan. 1 balkje staat zo goed als leeg en de andere vol. Wie kan mij uitleggen waarom er 2x datagebruik staat en wat die 2e precies is(onderste balkje volle balkje)
Net even bij mezelf gekeken in de app, maar daar staat maar 1 balkje datagebruik. Volgens mij is het bij T-mobile wel zo dat je altijd onbeperkt internet hebt toch? Maar dat die 500MB die je bijna hebt opgebruikt betaald is en sneller. En dat het dan overschakelt op gratis, maar een stuk langzamer. Ik weet niet of het klopt wat ik nu zeg, maar ik dacht dat me dat ooit eens verteld is. Dat zou dan dat tweede balkje kunnen zijn....
Ik denk dat dit het inderdaad is. Het klopt wat je zegt dat je na je 500mb over gaat naar het gratis internet wat een stuk langzamer is.
Ik heb er ook 2 ja en zou niet weten wat die tweede betekend hihi (2000 mb is wat ik zelf heb bovenste balkje)
Is dat misschien de data die je op gespaard hebt omdat je weinig data hebt gebruikt? Ik zeg maar wat hoor, ik weet het niet
Haha ja via je app store gewoon Maar niemand weet dus was die 2e balk nou is wilde al eens in de t-mobile winkel vragen maar die gasten zijn zo vreselijk traag. 2 klanten voor je en je bent zo een uur verder
Ik heb helemaal geen balkjes haha. Ik heb het even aan mijn man gevraagd maar hij is nog aan t werk. Zodra ik antwoord heb hoor je het
Vind ook raar ook ik heb dat niet op mijn app. Een voor het bellen en een voor het internet gebruik. Dacht ik.
Vandaag centrum in geweest, wilde langs t-mobile winkel gaan maar was erg druk. Kan ze dus nog steeds niet vragen wat die 2e balk nou precies is.