Waar fijn corrigerend ondergoed te koop? (geen webwinkel)

Discussie in 'De lounge' gestart door Knapie, 13 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knapie

    Knapie Fanatiek lid

    5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Ik heb morgenvroeg corrigerend ondergoed nodig. vandaar dat een webwinkel niet geschikt is.
    Ik draag morgen een lange nauwsluitende jurk waarbij het randje van de panty en het randje van mijn string zich in aftekenen. Wil er dus corrigerend ondergoed overheen doen zodat dit niet zichtbaar is.

    Ik zie dat zowel hema als ook h&m een corrigerend body hebben (wat mijn voorkeur heeft want dan kunnen de randen van het hemdje of het broekje niet oprollen) maar die hebben vaak een onderbroek i.p.v. string. Grote kans dat dit zich dan weer op mijn kont aftekent aangezien die een weelderig formaat heeft :)D:D en blij mee hoor)
    Ik heb forste bovenbenen dus broekjes met pijpjes maken altijd een rollade van mijn bovenbeen wat dus ook weer zichtbaar door de kleding (grote maat heeft geen zin dan flubbert het bij mijn buik).

    Iemand dus ervaring met H&M of hema of wellicht andere tips?
    Ik hoorde overigens dat de shapeware van hunkemoller niet veel soeps schijnt te zijn.
     
  2. loveexx

    loveexx Fanatiek lid

    4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Al bij kruidvat gekeken? Die vind ik persoonlijk erg fijn :D
     
  3. RoIn

    RoIn VIP lid

    3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Een corrigerende panty van de hema!
    Kosten iets van 7,-

    Die trek je aardig hoog op en geen ribbels of randen bij benen of buik.
    Ze sluiten vrij hoog, drukken buikje plat en billen op.
    Afhankelijk van 'het soort' natuurlijk. Maar ze doen het prima!
     
  4. Knapie

    Knapie Fanatiek lid

    5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Ben overigens aan het twijfelen om nog iets van een leuke riem te kopen. Het is een bruine lange jurk. nauwsluitend maar verder zonder opdruk of poespas. De riem kan het als accessoire wat opfleuren en wellicht de rand van de panty verbloemen :p
     
  5. Knapie

    Knapie Fanatiek lid

    5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Top! heb sowieso een nieuwe panty nodig dus dan kijk ik daar meteen voor.

    Koop jij die trouwens in je eigen maat?
    Ik heb maat 40 in mijn onderlijf dus zou dan panty maat 40/42 moeten pakken maar heb bij pantys altijd het idee dat ze klein vallen.

    figuurcorrigerende panty 20 denier - HEMA
    deze? Valt net over de lovehandels als ik het zo zie.
     
  6. Knapie

    Knapie Fanatiek lid

    5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    nee nog niet. Maar als ik het vanavond haal en het zit niet goed dan kan ik het niet meer op tijd ruilen. Moet mijn outfit al aantrekken zodra ik opsta morgenvroeg.
     
  7. iMoeder

    iMoeder VIP lid

    30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Ik weet niet of je een Primark in de buurt hebt maar die vind ik erg fijn. H&M vond ik helemaal niks.
     
  8. RoIn

    RoIn VIP lid

    3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Je hebt ook nog push up geloof ik. Die kocht ik eens per ongeluk, maar mijn hele buik werd plat gedrukt! prima dus in dit geval :D

    Ik heb maat 38/40 Maar panty's neem ik gerust 44 ofzo!
     
  9. RoIn

    RoIn VIP lid

    3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    push up panty 20 denier - HEMA

    lees maar wat erbij meer... staat.

    Ik verbaasde me echt over de werking.
    Nu moet ik erbij zeggen dat ik niet dik ben hoor, wel wat lossere vel/huid dan vroegah (en 2 kilo meer dan voorheen):D
     
  10. Knapie

    Knapie Fanatiek lid

    5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Zou je die eerder aanraden dan de corrigerende?
    Het gaat met namelijk niet zozeer om het corrigerende effect van de panty maar om het randje van de panty die je dan bij je buik ziet.
     
  11. blike1987

    blike1987 VIP lid

    14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Anders koop je gewoon van alles wat? pas je het vanavond en kies je het mooiste uit, de anderen kun je dan morgen of zaterdag ruilen.

    Bij de hema heb je ook van die lange figuurcorrigerende "jurkjes" die vallen wel over je billen geloof ik en zijn speciaal voor onder jurken.
     
  12. Billy60

    Billy60 Niet meer actief

    Zeeman broekje met hoge taille en pijpen! Echt super fijn, heel blij mee. Nergens zie je randen omdat de taille hoog genoeg is en de pijpjes lekker lang. Heb ook H&M, maar die zit echt niet lekker. Heel stug ofzo.
     
  13. RoIn

    RoIn VIP lid

    3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ja dat zie je niet bij die panty!
     
  14. Dapper

    Dapper Niet meer actief

    Ik heb van de action! Bevallen mij erg goed!
     
  15. Eylem

    Eylem Niet meer actief

    Van Zeeman heb ik idd ook. Bevalt prima. Na een dag dragen begint hij wel te rollen aan de bovenkant maar na het wassen is dat weer weg en dan gaat ie gewoon weer een dag goed mee.
     
  16. RoIn

    RoIn VIP lid

    3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ben benieuwd of het gelukt is!
     

Deel Deze Pagina