Hee hallo, Wij hebben nu al een dag waarop we sinterklaas gaan vieren. Ik heb 2 kleine neefjes (1 en 2) en zij zullen er natuurlijk ook bij zij. We trekken altijd lootjes en halen dan cadeautjes voor elkaar. Op de dag zelf doen we dan met de dobbelsteen; als je 6 gooit mag je een cadeautje pakken en deze geven aan de desbetreffende persoon. Toch zou ik het wel graag een keer anders willen. Ik hou zelf niet zo van allerlei spelletjes erbij doen en wat mij betreft pakken we gewoon cadeautjes haha. Helaas vind de rest van de familie dit wel leuk. Heeft iemand een leuk idee?
Haha, ik zou ook niet zo zitten wachten op spelletjes en zeker met kleine kinderen erbij lijkt dat me niet zo leuk.. Kunnen jullie geen Pieten (eventueel met Sinterklaas erbij) uitnodigen? Kunnen zij er een feestje van maken en meteen mooi de cadeautjes verdelen..
Wij doen dus al sinds altijd cadeaus met surprises en gedichten bij de schoonfamilie, dit jaar eindelijk een dobbelspel. Van mij mag dat hele sinterklaas vieren bij de familie wel overgeslagen worden eigenlijk...
Ik zou pakjesmiddag doen met de kinderen daarna gezellig met zn alle eten en kinderen naar bed. Als alles slaapt jullie een spel met cadeautjes/lootjes doen
Hier al jaren suprises en een dobbelspel. Sinds er kleinkinderen zijn is het naar de avond verplaatst en is er s'middags pakjesmiddag en daarna lekker eten gevolgd door kids in bed en wij de avond voor de rest