bij de hema iig niet... maar waar wel? eentje die er nog enigszins ok uitziet met kleding erover, dus liefst voorgevormd en met klein beetje vulling... waar o waar?
ik heb er een bij de v&d gekocht, was 15 euro,ze zijn ook voorgevormd en zitten goed onder je kleding..
Hangt helemaal van je maat af. Ik ben zelf gek op de beha´s van Hot Milk. Die zijn voorgevormd en zien er prachtig uit. Ook verkrijgbaar in grotere maten. Er zijn niet zo gek veel winkels in NL die ze verkopen, maar online zijn ze wel te vinden. Bijvoorbeeld bij www.cupoftwo.nl en www.lingerievoortwee.nl Ga ook eens kijken bij een borstvoedingsspeciaalzaak. In A´dam zit een goede op de Wethouder Frankeweg (www.borstvoedingscentrum.nl). Maar ik weet niet waar je woont, dus of dat handig is kan ik niet inschatten.
En als je geen moeite hebt met buitenlands internetshoppen, kijk dan eens bij deze website: nursingbra.co.uk Maar 1 pond verzendkosten en vele malen goedkoper dan nederlandse webwinkels. Snelle service.
Ik heb gister 2 mooie bh's gekocht bij de prenatal (eigen merk). Ook heb ik er 1 van noppies en die is ook mooi. Ze zijn allemaal voorgevormd. Die van noppies heeft beugels, maar die van de prenatal weer niet.
ik heb gister ook de prenatal bh gekocht! Hij is me erg meegevallen! Betaalbaar ook! Dit is voor het eerst sinds de bevalling dat ik weer een BH van de prenatal pas, ik had eerst 100F maar de prenatal gaat niet verder dan 90F.. en die past nu ook! Ik vind hem er erg mooi uitzien onder mijn kleding. Ik had eerst een "harnas" van Anita, zit comfortabel maar ziet er niet uit voelde me echt zwaar onaantrekkelijk met dat ding. Toch nog wat leuks met de feestdagen hier dus
ooh wat jammer, onze v&d heeft helemaal niks van voedingsbh's of positiekleding! Maar er zijn dus v&d's die dat wel hebben? Mag ik vragen welke v&d in noord-holland dat is?