nepnagels

Discussie in 'De lounge' gestart door beauty2012, 11 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Hoi,

Ik heb van mezelf geen lelijke nagels, maar kan ze maar niet laten groeien. Als ik ze laat groeien breken ze binnen de kortste keren af en soms hebben ze niet eens de tijd om af te breken want dan heb ik ze 'per ongeluk' al afgebeten.;)
    Ze zijn nu gewoon kort, klein wit randje te zien.
    Gister ben ik mijn nagels gaan lakken en heb ik geprobeerd met witte nagellak een iets groter randje te maken. Dit is niet zo mooi geworden helaas.
    Nou ben ik aan het nadenken over nepnagels maar ik wil het wel zelf doen. Waar koop ik nepnagels die er niet overdreven nep uitzien?

2. lilian79

lilian79 Bekend lid

28 feb 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    hey,

ik ken het verschijnsel...hier ook hele 'slappe"nagels...lukt me ook niet om ze langer te krijgen....nu het volgende, ik ben nagelstyliste (nu niet meer actief..) en raad je echt te zeerste af om ze zelf erop te plakken, zeker van die goedkope dingen van de drogist. Dat is leuk voor een avondje als je "iets" hebt maar verder niet voor langere tijd. reden ervan is dat een nagelstyliste weet (als het goed is) waar ze mee bezig is. haar vijlen en werkomgeving zijn ontsmet waardoor schimmels en bacterien geen kans krijgen om lekker voort te planten onder de kunstnagel en ze zal ervooor zorgen dat de nagel ook echt "luchtdicht" op jouw nagel geplakt zit zodat bacterien, schimmels ed nogmaals geen kans krijgen....want als je eenmaal zo'n bacterie of schimmel hebt kom je er heel moeilijk vanaf! ook is de lijm die bij "drogistnagels" wordt verkocht niet al te best voor je nagels, ik heb echt mensen met gaten in hun nagels gezien omdat ze een nagel braken en dus hun eigen nagel meescheurde. Dus misschien toch even de moeite waard om iets meer geld uit te geven en naar een prof te gaan....

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik zet bij mijzelf gelnagels, je hebt french manicure maar ook naturel en deze vindik er vrij echt uitzien. MMisschien een idee om dat ook te doen? Ik heb zelf ooit een cursus gedaan voor nagelstyliste, maar zover ik weet heb je tegenwoordig op YouTube ook staan hoe het moet.

4. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ieuwww heb geen zin in schimmels e.d.:p
    Tja heb niet zoveel zin om er veel geld aan uit te geven, behalve als het voor een bruiloft ofzo is.

5. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Oké thanks voor de tip:) Ik zal ook even op youtube kijken.

6. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik liet ze altijd zetten bij een styliste. Kun je ook een mooi kleurtje krijgen als randje enzo:) koste mij een nieuwe set 60 en dan eens per maand 40. Ik lakte ze elke week netjes af met blanke lak waardoor ik er ipv 3 meer dan 4 soms 5 weken mee kon lopen zonder dat het slordig was:) dat zou ik eerder doen dan die plaktroep. Wat een rommel vind ik dat:p

7. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Die zelfplak dingen vallen er binnen 2 dagen af...
    Dus je moet altijd die lijm meenemen... En als je je nagel kwijtraakt heb je pech...

Daarbij is die lijm echt rotzooi en worden je nagels heeeeeel lelijk van

Voor idd een dagje/avondje is t leuk...
    Maar niet voor 'permanent'

8. henkie24

henkie24 Niet meer actief

die drogist dingen zijn helemaal niks. doe het goed of doe het niet. zonde van je centen

9. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Je kunt tegenwoordig ook een laagje over je nagel laten zetten. Dit verlengd je nagel niet maar maakt het steviger en dikker waardoor je je eigen nagel beter kunt laten groeien. Is ook goedkoper om te laten doen. Hier heet het solid lak/lac oid.
    Ik heb het vorig jaar een hele poos gehad.

10. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik ga al 10 jaar naar een nagelstyliste en heb gelnagels, dan heb je ook echt kwaliteit en stevig.
    Je betaalt wat meer maar dan heb je ook iets, ik heb ze vrij lang maar kan er echt alles mee en er is me (tot nu toe) nog nooit een afgebroken.

Die dingen van de drogisterij, dat is echt niks, die vallen er al bijna vanaf als je er naar kijkt. Vind ik persoonlijk ook echt niet mooi uitzien.

11. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Acryl hierr :D heerlijk!

12. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Zet acrylnagels bij mezelf, ooit een starter set gekocht voor 18 euro en het mezelf via youtube geleerd.
    Niet moeilijk, even oefenen en altijd mooie verzorgde nagels.
    Nooit schimmel gehad.

13. Luna92

Luna92 Lid

19 feb 2013
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook acryl!
    Ben pas begonnen maar het is best makkelijk :)

14. SuperMama87

SuperMama87 Fanatiek lid

16 apr 2013
    1.067
    202
    63
    Ik heb t ook laten doen. T kost wel wat maar dan heb je ook echt wat. Die nep nagels die je zelf kunt plakken vind ik er echt niet uit zien en blijven volgens mij ook niet goed zitten.
    Maar das mijn mening hoor :)

15. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Weet iemand hoe je gelnagels er af krijgt?

16. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Gel / acryl krijg je er alleen af dmv vijlen. Dat is het beste, maar je met wel goed opletten dat je TOT de nagel gaat en niet perongeluk je nagel er afvijlt.

17. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Gel idd door vijlen, wat je ook het beste door een prof kunt laten doen natuurlijk...

En acryl kan een prof afweken, hoeft helemaal niet gevijld.

Btw: 'nepnagels' koop je bij de drogist. Kunstnagels laat je met gel of acryl zetten, bij een stylist met diploma's (en dan niet van 't loi oid) een praktisch vak leer je niet uit boekjes of alleen van filmpjes:(

18. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik zou dan gewoon een nagelstyliste zoeken ipv die plaknagels die er om de haverklap afliggen..

Ik heb al 6 of 7 jaar acrylnagels,kost me om de 4 weken €25.

19. pipootje

pipootje Niet meer actief

alleen als je al slappere nagels heb, en dan dan nog nagels overheen plak worden ze nog slapper omdat ze geen zuurstof krijgen, dus dan schiet je nog niks op, ken mensen die jaren lang acryl en gel nagels hadden en die eigen nagels van hun zien dr nu niet meer uit, ik denk dat je beter een goede olie ofzo kan gebruiken die het mooi verzorgend houd, en niet knippen en alleen maar 1 kant op vijlen. zowieso zien nep nagels er nep uit, dat verschil zie je wel, en ga afentoe naar de manicure, die kunnen het ook moooooooi bijhouden voor je. (en tis goedkoper)

Deel Deze Pagina