Mijn woord tegen dat van haar..of haar woord tegen dat van mij??

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaVanGilani, 6 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Op aandringen van het cb ruim 2 maanden geleden begonnen met logopedie voor onze dochter. 2 weken geleden contact gehad met de logopediste voor een nieuwe afspraak. Zij wou hem de week erop plannen ( week van 26 april ), ik vertelde haar dat wij dan met vakantie waren. Ze zei dat zei de week erop op vakantie ging ( vorige week dis ). Ze vroeg me of dan vandaag zou kunnen om 12 uur. Ik zei dat ik niet kon en ik vandaag contact met haar op zou nemen voor een andere afspraak. Nu is onze dochter elke X aan het tobben, ziekenhuis in en uit, dus hebben mijn vriend en ik besloten vandaag aan te geven dat wij voorlopig stoppen met logopedie omdat het teveel word voor onze dochter en wij haar gezondheid echt prioriteit nummer 1 is.

Heb ik haar vandaag netjes een mailtje gestuurd waarin ik het haar uitleg dat we ermee stoppen voorlopig. Nu belde ze me terug maar was niet snel genoeg en had een sms van haar gehad waarin stond dat ze begrip had voor de situatie en ofdat ik vandaag nog redde om op onze afspraak van 12 uur te komen want anders waren de kosten voor mezelf! Het mooie is, wij hebben geen afspraak! Heb toen gezegt dat we NIET konden vandaag. Heb haar geprobeerd te bellen maar nam nie op, dus terug gestuurd en geen antwoord gehad. Ik ga niet betalen voor een afspraak die nooit gemaakt is. Hoe pak ik dit aan?

2. Smnee

Smnee Niet meer actief

Dat is lastig zeg! Als je wel een afspraak hebt, dan heb je altijd een kaartje of een bevestiging natuurlijk. Maar een bewijs van géén afspraak heb je natuurlijk niet.

3. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Ik denk dat als je het niet zwart op wit hebt staan dat het een eindeloze discussie word.. Aan de andere kant vind ik het onlogisch dat jij voor de kosten op moet draaien..

4. MamaVanGilani

We hebben telefonisch gesproken toen dus ik heb niks hier waaruit blijkt dat ik een afspraak had.. vind het echt niet netjes.

5. Vagans

Vagans Niet meer actief

Jij hebt dus als ik het goed lees juist gezegd dat je NIET kunt vandaag... dus heb je geen afspraak... dus zou ik geen cent betalen.

6. MamaVanGilani

Ga ik ook zeer zeker niet doen. Maar ik wil haar wel spreken hierover.

7. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Laat haar maar bewijzen dat jullie wel een afspraak hadden (door middel van een kaartje, een geschreven bevestiging of iets).
    Ik zou dus ook niet betalen.

8. MamaVanGilani

Als ze echt verkeerd wil heeft zij die van haar kant zo gemaakt.. echt te gek voor woorden. Ik ga ze morgen bellen want het zit me echt niel lekker.

9. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Hey mamavangilani, ik zou morgen ook eens ff vriendelijk een beetje met dr babbelen hoor, maar als ze dan begint over dat je die rekening moet betalen, haar even duidelijk maken dat je helemaal geen afspraak met haar hebt gemaakt!
    En dat ze dat eerst maar eens moet bewijzen dan!
    Ik zou haar dan erop aanspreken dat zij ook wel weet hoe jullie contact is geweest en dat zij net zo goed als jij weet, dat er geen afspraak stond omdat jij vandaag niet zou kunnen...

10. Lojo

Lojo Bekend lid

19 dec 2012
    612
    6
    18
    Even een mailtje sturen dat je hierbij bevestigt te stoppen met de gekozen behandeling. En dan erbij vermelden: tevens benadruk ik het feit dat wij vandaag geen afspraak hadden gepland en deze op geen enkel moment wel op de planning heeft gestaan. De voorgestelde datum van 6 mei om 12:00 is in ons telefoongesprek al afgewezen door mij. Ik vind het vervelend dat dit verkeerd is gegaan maar tref hier geen enkele blaam in en zal de kosten dan ook niet op me nemen.

11. Lojo

Lojo Bekend lid

19 dec 2012
    612
    6
    18
    O en niet meer bellen... Daar is ze niet zo sterk in.

12. MamaVanGilani

Mamakelly ik mail of sms haar alleen nog maar dan staat alles zwart op wit. Makkelijk geld verdienen op deze manier. Mn vriend denkt dat ze dit doet omdat we tot de conclusie zijn gekomen te stoppen.. al vind ik dit ver gezocht..

Lojo ik heb je stukje gekopieerd en geplakt! Heel mooi verwoord en heb het haar meteen gestuurd. Zal wel geen reactie meer krijgen denk ik.. stel dat ze alsnog een factuur verstuurd hoe kan ik daar tegen in gaan? Want ik ga dus echt niet betalen voor iets wat niet afgesproken is. Kan ik mn geld net zo goed in de vuilnisbak deponeren.

13. Lojo

Lojo Bekend lid

19 dec 2012
    612
    6
    18
    Sowieso ga je niets betalen natuurlijk. Bekijk eerst even haar algemene voorwaarden op haar site. Even kijken of hier iets in staat wat betrekking heeft op deze regeling. En vergeet niet: wie eist, bewijst! Dus toon maar aan dat je een afspraak had.

14. Drieka

Drieka Niet meer actief

Helemaal mee eens!

15. MamaVanGilani

Ik heb een net berichtje teruggehad waar in stond of ze me vanmiddag kan bellen om te kijken waar het fout is gegaan en wat het beste is voor mn dochter qua spraak. Ik heb hier mee ingestemd.

Lojo jou tekst wierp echt vruchten af! Ze netjes had ik het zelf niet kunnen verwoorden! Dank je wel!

16. Lojo

Lojo Bekend lid

19 dec 2012
    612
    6
    18
    Geen dank! Ik schrijf dit soort teksten aan de lopende band ;)

17. MamaVanGilani

Ik ga haar nogmaals duidelijk maken dat wij stoppen met logopedie. En qua spraak loopt wel los. Ten eerste praat ze veel beter als wat het was ( we oefenen veel met haar met leerboekjes, programma's etc.. plus begint ze 3 juni op de peuterspeelzaal.

18. MamaVanGilani

Haha serieus.. da's ok nie altijd alles alst lopende band werk is

19. Lojo

Lojo Bekend lid

19 dec 2012
    612
    6
    18
    Ik ging bij 2 jaar pas een beetje kletsen en inmiddels ben ik communicatieadviseur en tekstschrijver. Het kan dus nog alle kanten op hihi

20. MamaVanGilani

He das wel heel leuk!!! En communicatieadviseur bende zeker hahah.

Deel Deze Pagina