ik heb wel paar leuke ourgroceries -->handig als boodschappenlijst mysecretdiary spreekt voor zich mobipocket --> handige ereader calorieteller altijd handig shazam
navita translator colorvirus (heel irritant spelletje, slaat eigenlijk nergens op maar erg verslavend) uitzendinggemist (volgens mij geen app meer maar gewoon een site? kijk vaak 's avonds in bed op mijn blackberry programma's, goede kwaliteit) blackberry messenger natuurlijk om te surfen gebruik ik opera mini browser.
Hoi, Ik heb opera op mn bb gezet, die gebruik ik thuis ook altijd.. Alleen staan er nu startpaginas bij, weet iemand hoe ik die weg kan halen? Nog meer mensen met leuke apps? Groetjes
Zover ik weet niet, ik heb net mijn rekening gehad van t-mobile en zat 3,37 euro buiten mijn gebruikelijke kosten en heb redelijk wat uitz. gemist gekeken s'avonds. @Opera mini: Ga met je cursor op de betreffende link staan en houdt je toets ingedrukt. Er komt dan wissen of bewerken te staan.
shazam is meer een grappige gadget als je ergens bent en je hoort een nummer waarvan je niet weet hoe het heet kan je shazam aanzetten en zoek die de artiest + naam van het liedje op..
heb de link al gevonden van de uitzendinggemist app --> UG - Manufacturer List loopt jullie beeld ook zo vast als je programma's tyerug wil kijken of youtube filmpjes?
Dat van opera werkt jeeeh! Had daar al last van met mn vorige telefoon haha. Dankjewel. Die ga ik ook even zoeken luuus lijkt me wel leuk Weet iemand ook iets waar je liedjes mee kan opslaan? Want ben erg onhandig met de pc dus misschien dat het lukt vanaf de blackberry zelf? Wil zo graag de liedjes van ben saunders haha
de ene dag wel, de andere weer niet.. heel gek. Edit, fijn dat het geholpen heeft xjexje, heeft hier ook een tijd geduurd voordat ik erachter was.. terwijl het eigenlijk zo makkelijk is haha.
myalarm --> is ook een leuke app kan je je eigen muziek instellen als alarm.. is fijner wakker worden dan zo'n beeep geluid.. houseofholland --> kan je foto's op bekijken van catwalkshows enz de wehkamp app --> via je bb shoppen..