hallo ik heb even een vraagje ik heb sinds kort een spiegelreflexcamera nu wilde ik fotos af laten drukken voor in het album van mn zoontje had er een paar af laten drukken bij de kruidvat maar die worden zooo minder helder en dat vind ik echt zonde nu is mijn vraag wie er nog meer fotograffeerd met een spiegelreflex en waar jullie de fotos laten afdrukken en de zelfde kwaliteit behouden alvast bedankt liefs kim
ketjing....de fotograaf......hier word je ontzettend afgezet bij de fotograaf.......alles is daar zoveel duurder!!!! ik fotografeer met een nikonD70, en laat alles al jaren afdrukken bij de blokker , ik ben erg tevreden.....kodak kwaliteit en niet duur.......ook vergrotingen(altijd leuk!) kosten vrij weinig en zeker in vergelijking met DE fotograaf....... wil je een keer 1 hele speciale foto adrukken.....tja dan is het te doen.....maar voor vaker gebruik , vind ik het veel te duur! oja, als je eens een mooie canvas afdruk wilt en niet duur? www.herinneringenoplinnen.nl !!!! EEN AANRADER!
Blokkers en hema's en zo slopen je kleurprofiel uit je foto's, dus daar moet je eigenlijk je foto's niet eens willen afdrukken... Ik laat m'n prof. foto's afdrukken bij profotonet, dan heb je 't over professionele kwaliteit (en 'n bijbehorende prijs). Voor m'n kiekjes ga ik gewoon naar de plaatselijke fotograaf. Die heeft ook zo'n vreselijk kodakding staan, maar wel 'n gekalibreerde variant, scheelt toch weer...
Ik laat mijn foto's altijd afdrukken via profotonet.nl Hele goede kwaliteit en dit zie je absoluut terug in de foto's.