Ik heb laatst wat dvd's op Bol gezet. Heb er nu enkele verkocht. Heb er nog 100en liggen, ja serieus , mijn man spaarde ze ooit. Heeft 't nog zin om ze er op te zetten, of is iedereen aan de Netflix en Videoland geslagen? Kopen / verkopen jullie wel eens dvd's op Bol? Boeken doen 't trouwens altijd prima.
Ik zie heel vaak mensen bij de dvd's in kringloopwinkels staan en kopen. Zelf zou ik ze niet meer kopen...maar blijkbaar zijn er liefhebbers
Zou het gewoon proberen. Leuk om te doen en blijkbaar verkoopt het wel. Je bent er al een paar kwijt.
Ik zou sowieso geen dvd’s of cd’s kopen, maar ik ben gestopt met kopen op bol.com sinds ze dit systeem van andere verkopers hebben. Ik ben terug naar de wehkamp.
Maar daar gaat het nu toch niet om. TS vraagt of het nog zin heeft om zelf 2e hands dvd's te verkopen.
Ik koop nog regelmatig dvd's, maar liever blu-rays. Vooral kinderfilms/series die mijn dochter leuk vindt. Als je geen internet meer hebt, is opeens heel weinig bereikbaar en een aflevering van een serie kijken brengt mijn dochter echt tot rust (we kijken ook vaak even samen). Veel dvd's komen van marktplaats of rommelmarkten
Wij kopen zoiets vooral op rommelmarkten of in kringloopwinkels, bol.com vind ik voor boeken/cd/dvd echt veel te duur! Op een markt of in een kringloopwinkel kan ik direct hoesje en cd nakijken op krassen bijvoorbeeld en scheelt heel veel in geld. Ik zou dus de moeite niet nemen om ze daar te kopen/verkopen. Wij hebben heel recent heel veel boeken en dvd's naar een kringloop voor het goede doel gebracht. Zo wordt er met de opbrengst nog wat goeds gedaan en ik ben ze kwijt en heb er ruimte en een goed gevoel voor terug gekregen.
Af en toe koop ik wel eens een tweedehands dvd. Is toch goedkoper dan nieuw. Maar meestal kijk ik daarvoor op marktplaats. Dat zou je ook nog kunnen proberen.
ik zou fb in de buurt proberen en een foto maken van allemaal. Vaak willen mensen dan nog wel eens een aantal kopen