Wij vinden wokken ook heerlijk alleen is het echt A-romantische om gezellig met z'n 2en heen te gaan vinden wij . Hier bij ons in de stad zit een heel goed restaurant, betaal je wat voor maar dan heb je ook wat . En als low-budget vind ik pannenkoeken huis ook heerlijk hoor
De argentijn in Den bosch (rancho bravo) daar kan je echt zo heeerlijk eten! Wokken ook heerlijk, of gezellig a la carte eten van de franse keuken... Krijg er honger van
Ik houd inderdaad niet van de vreetschuren zoals de wok. In de rij staan voor m'n eten doet me meer aan een kantine denken dan aan een restaurant. Een Griek kan heel goed zijn. Maar dat is soms gokken. Wij hebben vier in de stad, daarvan is er één goed, één redelijk en twee echt slecht. Hetzelfde geldt vaak voor Italiaanse restaurants, vind ik. Dat eet ik graag, maar dan moeten ze wel een goede kok hebben. Ik eet ook graag Bourgondisch of Frans, als de maaltijd bestaat uit een mooi stuk vlees met wat groente en friet erbij. Wij hebben hier ook een goede Argentijn. Hmmm...
Restaurant Vandaag in Amsterdam of Utrecht is echt een aanrader, je hebt daar sushi, wokken, tapas, mediterraans, Franse keuken, Italiaans en dat allemaal onder 1 dak. En de prijs is 30 euro pp voor 2 uur of 35 EUR pp voor 3 uurtjes. Als je jarig bent dan eet je gratis! Ik ga binnenkort weer. En voor kids is er een ballenbak met klimtoestellen en er zit een medewerker bij die de kids in de gaten houd.
Ik haat wokken Ik ga liever naar een goed ( bourgondisch ) restaurant. Ik hou wel van goede porties, niet 10 x kleine porties. Hier zit een hele goede in de buurt, daar gaan we graag heen. Heerlijke kaart, top sfeer en goede prijs. Of een Mexicaan, heerlijk. Een Argentijns steakhouse maak je me ook wel gelukkig mee. Pfft, gelukkig heb ik net het eten op, anders was ik er nu heen gereden.
Ik vind wokken ook erg ongezellig met zn 2en.. Wij gaan graag mediumbudget naar een tentje met lekkere vleesgerechten. Man houdt van friet met biefstuk en vooraf graag tomatensoep, lol. Ik kies dan wat er nog meer op de kaart staat. Na de worpenbv gaan we eens fance uiteten incl wijnarrangementje. Heeeeerlijk.
Wokken? Nooit gedaan en trekt me ook niet. Het allerliefst bij een echt goeie Japanner (Okura bijvoorbeeld.. heb je gelijk de beste in Nederland) daarna: Italiaan of Frans voor 'gewoon' lekker uit eten met vriendinnen of even tussendoor: Sumo, pizzeria, tapas, brasserie / bistro, goed eetcafé en ook lekker: de Argentijn (met veel knoflooksaus! )
Ik ga het liefste steeds ergens anders eten, meestal bij wat kleinere knusse tentjes. Vaak hebben ze daar een kleinere kaart, maar wel goed eten. Ik houd niet zo van grote schnitzel restaurants haha. Voor de gezelligheid met vriendinnen een tapas restaurant of sushi en grill, meerdere kleine rondes. Met de kindjes erbij komen we niet verder als het wokrestaurant en het pannenkoekenrestaurant door de grote speelhoeken
Een goede tapas of sushi restaurant staan hier op . De wok waar iedereen zo lyrisch over is (ook in mijn omgeving hier) trekt mij dus niet vind het ongezellig om zelf je eten te moeten gaan halen en laten klaarmaken. Vind het juist gezellig om aan tafel gezellig te tafelen en kletsen. Dat mis ik bij wokken vaak
Ik vind Vandaag niks. Ontzettend groot en echt een vreetschuur. Het eten was wel redelijk, maar niet echt lekker. Vind het ook ongezellig daar. Wat kunnen smaken dan verschillen he?! Veel plezier Voor mij zeker, sushi! Al vind ik heel veel lekker, tapas/mexicaans/italiaans. Ik ben alleen niet zo van de grote stukken vlees.
Goede italiaan of lekker tapas restaurant of franse keuken.....mhhmm keus zat! Wokken is hier juist geen favoriet! irritant dat je steeds van je tafel moet lopen.....echt niet gezellig!
Precies dit. Wokken is leuk, maar ik vind het niet zo bijzonder eigenlijk. Ik lust heus een biefstukje met patat en salade, maar die maak ik thuis ook regelmatig. Tapas of sushi vind ik dan veel leuker om te eten, dan heb ik echt het gevoel dat ik uit eten ben (wat een rare zin zo) en ik kan daar echt enorm van genieten. Tapas, Japans en Italiaans zijn echt mijn favorieten. Daarnaast vind ik het altijd wel lekker om naar de Mexicaan of Argentijn te gaan. Ik vind het vooral leuk om met mensen te eten die ook van goed eten houden. Ik ben geen snob met eten hoor, maar ik word heel blij van bijvoorbeeld een hele lekkere buffelmozzarella en goeie olijfolie en wat minder blij van een droge varkenshaas met satesaus... (gekke vergelijking, maar ik denk even aan twee etentjes die ik laatst had).
Tapas of Italiaans - Heerlijk!! Ondanks dat ik zelf ook een lekkere lasagne in elkaar draai, is het toch nooit hetzelfde als bij een echte (goeie!) Italiaan Verder gaan wij 1 keer per jaar echt super-chique uit eten, ter ere van onze trouwdag; daar geniet ik intens van, maar dat is ook om de hele ervaring. Wokken heb ik 1 keer gedaan, maar daar zie ik echt de lol niet van.