Hoelang is dit rijden,welk hotel is aan te raden en hoe duur is dit ongeveer? we hebben een kindje van 5,3 en een baby maar weet nog niet of we de jongste meenemen
Wij hebben er 5 uur over gedaan en zaten in een hotel net van het park af. Weet nu niet meer hoe veel het kostte..
Ik ben zelf nu een aantal keren in disneyland geweest... vanaf zwolle gezien is het ongeveer een 5a6 uurtjes rijden... en dan kun je gewoon lekker relaxt rijden wel ben ik toen alle keren 's nachts vertrokken omdat t dan het rustigst rijden is....(zo rond 2 a 3 uur 's nachts) De eerste keer heb ik in cheyenne gezeten 2e en 3e keer in de davey crocket omdat we toen met een grotere groep waren laatste keer (was afgelopen jaar) hebben we in magic circus gezeten. prijzen hangen heel erg van de maatschappij, hotel en periode af. en wat je natuurlijk verder doet ivm het eten enzo..
Wij rijden er op ons gemak 5 uur op. Met kinderen zou ik in davy crocket gaan en niet in een hotel. Dc ligt 5 minuten rijden van het park en is ook van disney. Dan hoef je niet met een kind in dezelfde kamer te slapen. Ontbijt zit erbij en er is een mooi zwembad enzo. Ik zou je jongste niet meenemen. Die heeft er niets aan.
hoe oud is je jongste? waarvandaan vertrek je? Ikzelf vind een hotel het relaxte en dan met name sequia lodge of 'hoger' . Prijs hangt helemaal af van welk hotel, wat je uitgeeft in het park etc. Je kan het zo duur maken als je wil .
Ik rij er 3.5 uur op. Ik ben in Cheyenne geweest, Seqouia Lodge en New York. Prijs is helemaal afhankelijk van welk hotel je pakt en of je een aanbieding hebt! Maar er zit bijvoorbeeld een groot verschil tussen Cheyenne en New York!
Aladdin komt me altijd ophalen met zn vliegend tapijt Nee ik woon in Middelburg, ga dan de westerscheldetunnel door naar Terneuzen en dan binnendoor ben ik zo bij Gent Oja en ik stop niet haha scheelt ook
www.disneylandparis.nl maar boek liever via D-reizen en dan OAD. Die hebben een servicebalie in Disneyland. Als er dan wat is kun je bij hun terecht. Niet dat ik hun ooit nodig heb gehad haha
Het is inderdaad een paar uurtjes reizen, maar goed te doen. Met de trein kom je er ook heel makkelijk, dat is mss niet eens zoveel duurder als je de benzinekosten omrekent. In het park heb je de auto toch niet nodig, en met de auto naar Parijs 9als uitstapje) is ook niet aan te raden. Ik vind zelf Hotel Santa Fé een ramp... klein, gehorig en héél druk. Vorige keer ben ik daardoor bij de balie omgedraaid en naar Sequoia gegaan met de vraag of ze me konden omboeken. Sequoia was erg fijn, hoewel we toen een kamer voor twee hadden. Ik weet niet of ze suites voor mensen met kinderen hebben. Ik heb ooit eens bij Peter Langhout geboekt, incl. busreis. Dat was geen succes, de bus deed er eeuwen over zodat er weinig meer van ons bezoekje aan Disney over was. Volgens mij heeft Disney-site nu leuke aanbiedingen (een paar keer per jaar sowieso)
Maar Disneyland heeft op dit moment veel kortingen. Via D-reizen zat alles vol maar via Disneyland zelf was er nog een hoop mogelijk. Wij gaan naar Davy Crocket met vrienden en 6 kindjes. We zijn met z'n vijven nu 550 euro kwijt voor 3 dagen in de vak. dit terwijl ik had gekeken voor afgelopen herfstvakantie en we dan bijna 1200 euro kwijt zouden zijn. Je moet wel voor een bepaalde datum boeken.
Wij gaan regelmatig naar Disney omdat we abonnementen hebben. We logeren altijd in het Kyriad hotel net buiten het park. Gratis pendeldienst naar en van het park de hele dag en avond. Kyriad is meestal rond de 70 euro per nacht en dan kunnen we met zijn vieren op de kamer. Het meeste geld zijn wij altijd kwijt met eten en shoppen in de Disney winkels...
Ik ben ook eens geweest. Ongeveer 3,5 uur rijden. (woon wel in zeeuws-vlaanderen) en dacht dat het santa fe was maar weet het niet zeker. Was wel zonder kinderen toen. Denk dat de prijs erg afhangt van welk hotel enz.
Er zijn al een aantal topics hier met heel veel info. Over hoe ver het rijden is, hangt er vanaf vanaf waar je vertrekt. Zie Google maps.
oh maar bij Disney zelf hebben ze vaak ook wel mensen die nederlands en anders engels spreken en die problemen prima oplossen.
Wij kregen bij het telefonisch boeken (omdat we met een grotere groep gingen dit niet via internet kon) een Nederlands sprekende mevrouw aan de lijn en die heeft ons heel prettig geholpen. Bij d-reizen was ook nog 50 euro duurder, als hij nog beschikbaar was geweestvdan.
goh is al jaren geleden geweest dat ik naar disney ben geweest. weet wel nog dat het in cheyenne was wat ik zeer leuk vond als 6 jarige, was helemaal in cowboystijd
Ja momenteel is disney zelf weer goedkoper!!! Daarom vaak bij hun geboekt! Maar idd vergelijken! Kan veel schelen!!!