Hoi,, Wij twijfelen nog. Wilde eerst eigenlijk naar egypte gaan,maar ja,dan moet het daar wel rustig en veilig zijn natuurlijk. Anders word het jamaica misschien.
Wij gaan in september naar Marokko, naar mijn schoonouders om de kleine te laten zien! Ben wel benieuwd hoe dat zal gaan met een kleintje er nu bij.
In juni een week naar Marokko, schoonfamilie bezoeken maar ook lekker vakantie houden. In Augustus 1,5 week naar Frankrijk. Waarvan 1 week naar CenterParcs, les hauts des bruyerres (zal misschien fout geschreven zijn maar heb even geen zin om het te gaan opzoeken) bij Orleans in de buurt en dan op de heen of terug weg een paar dagen naar Disneyland Parijs.
Hoi Wij gaan in september naar resort Aqua Fantasy. Dis een all inclusive 5 sterren resort in Kusadasi, Turkije. We hebben dit geboekt via Familievakantie KidsWorldClub.nl Heb er nu al zo'n zin in!
Dit jaar zit er nier echt een vakantie in (hooguit een weekje in een bungalowpark) we zijn aan het sparen voor weer een reis naar Florida volgend jaar (we zijn afgelopen zomer ook geweest) We zijn wel al aan het kijken wat we daar gaan doen en hoelang en wanneer etc.
Leuk Daydreamy! Wij zijn afgelopen september geweest en willen volgend jaar ook weer terug. Kan me er nu al op verheugen en bedenken wat we allemaal willen doen en niet meer doen.
vorig jaar en jaar ervoor italie geweest en allebei de keren eerder naar huis gemoeten dus dit jaar blijven we nederland gaan naar de kleine wolf in ommen
Ruim 3 weken naar Zweden/Lapland en Noorwegen/Spitsbergen. Met de boot van Duitsland naar Zweden, dan helemaal Zweden door van zuid naar noord. Stukje Finland, en dan naar Noorwegen. Daar vliegen we naar Spitsbergen voor een paar dagen (ijsberen spotten ) en vervolgens via de Noorse kustlijn terug naar het zuiden. Heeeeel veel zin in
veghelsemeid daar zijn wij 2 jaar geleden ook geweest. leuke camping het barst er alleen van de muggen.
aapje79,spreken ze daar nederlands??? anders word het handen en voetenwerk hahah me engels is nie al te best
nee ze spreken geen nederlands, wel duits geloof ik. hebben jullie iets gehuurd of heb je een eigen tent/caravan. een fiets is ook niet overbodig daar.
Nog niet geboekt, maar zeer waarschijnlijk gaan wij naar het meer van Annecy in Frankrijk op een camping in een grote stacaravan. Ben nu nog op zoek naar een leuke camping, dus als iemand een goeie tips heeft?
veghelsemeid je gaat je vast wel redden, het is ons ook gelukt. ze hebben er trouwens heeeeeeel lekkere ijsjes op de camping, he strand is ideaal. je kan heel ver de zee inlopen voordat de kindjes kopje ondergaan.
oke dan ben benieuwd 2jaar geleden zijn we naar san marino geweest maar we zochten nou iets dichterbij in italie en deze camping sprak ons wel aan
wij gaan eind mei 2 weken naar zuid frankrijk. Camping les bois fleuri. En dan op de terugweg gaan we een dagje naar disney land. Ik heb er zin in (kijk al uit naar de zon met de kou op komst...)
wij gaan in mei naar een groot all inclusive resot en dan het private gedeelte, daar heb je 24-uurs roomservice en a la carte ik weet nu al dat het echt heerlijk gaat worden Voyage Torba Private Een Uitzonderlijke reis...
Appartementen Sands Beach Resort, Costa Teguise | Neckermann Ik hoop dat de link zo werkt.... Tis no even wennen met een ipad. Wij gaan naar lanzarote, ik wilde graag een huisje dichtbij strand of zwembad omdat onze kleine man smiddags nog slaapt en wij dan op het terras kunnen relaxen en een duik kunnen nemen. Ik ben benieuwd!