Waar ga jij heen op vakantie?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Only me, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Het is 8 dagen Kos geworden...1 september gaan we weg!

2. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Wij gaan voor beide eigenlijk ;)
    Ik ben een groot Disney fan, dus we doen zeker een aantal parken en ook Seaworld slaan we niet over.
    We landen in Miami en blijven hier 3 nachten, vervolgens gaan we meteen door naar Orlando waar we 15 nachten in een villa verblijven :D (die ik overigens net geboekt heb ;) )

3. 0611inge

0611inge Actief lid

9 feb 2011
    188
    0
    0
    Wij gaan dit jaar begin aug voor de 2e keer naar het werelddorp rijssen ;) daar zit vlakbij een hele leuke camping (grimberghoeve) voor de kids (12 en 8) en als alles meezit ben ik dan zo;n 6 maand zwanger. wij zijn afgelopen najaar verhuisd van enschede naar alkmaar en ben dan dus 2 weken lang lekker in de buurt van mijn familie.
    wij zijn voor een paar weken terug een week naar marokko geweest op uitnodiging van mijn ouders. Vriend en ik, mijn ouders, broer en schoonzus met kleine van 4...... hotel in agadir was echt een aanrader, heerlijk genoten

4. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    Wij hebben vandaag geboekt!!!!
    Jaa voorpret haha!!
    12 dagen naar Frankrijk, aan de westkust in een stacaravan met overdekte veranda ervoor. Lekker tussen de bomen en aan zee/strand en mooi zwembad met peuterbadje erbij. Plaatsje op loopafstand. Nou ik ben benieuwd!
    Voor het eerst voor ons een heel ander soort vakantie met de kleine man erbij, zin aan hoor!!!!

5. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Joepie wij hebben ook eindelijk geboekt!

Wij gaan van 4 tot 18 juni naar Camping Castell Montgri in Spanje. Heerlijk, heb er zoveel zin in! :cool:

Deel Deze Pagina