Wij gaan voor beide eigenlijk Ik ben een groot Disney fan, dus we doen zeker een aantal parken en ook Seaworld slaan we niet over. We landen in Miami en blijven hier 3 nachten, vervolgens gaan we meteen door naar Orlando waar we 15 nachten in een villa verblijven (die ik overigens net geboekt heb )
Wij gaan dit jaar begin aug voor de 2e keer naar het werelddorp rijssen daar zit vlakbij een hele leuke camping (grimberghoeve) voor de kids (12 en 8) en als alles meezit ben ik dan zo;n 6 maand zwanger. wij zijn afgelopen najaar verhuisd van enschede naar alkmaar en ben dan dus 2 weken lang lekker in de buurt van mijn familie. wij zijn voor een paar weken terug een week naar marokko geweest op uitnodiging van mijn ouders. Vriend en ik, mijn ouders, broer en schoonzus met kleine van 4...... hotel in agadir was echt een aanrader, heerlijk genoten
Wij hebben vandaag geboekt!!!! Jaa voorpret haha!! 12 dagen naar Frankrijk, aan de westkust in een stacaravan met overdekte veranda ervoor. Lekker tussen de bomen en aan zee/strand en mooi zwembad met peuterbadje erbij. Plaatsje op loopafstand. Nou ik ben benieuwd! Voor het eerst voor ons een heel ander soort vakantie met de kleine man erbij, zin aan hoor!!!!
Joepie wij hebben ook eindelijk geboekt! Wij gaan van 4 tot 18 juni naar Camping Castell Montgri in Spanje. Heerlijk, heb er zoveel zin in!