Wij gaan naar Turkije (+- 2 maanden) Eerste 2 weken naar Antalya (Ultra all inclusief Hotel/Resort) Daarna gaan we 5 weken lang naar Kusadasi (zomerhuisje) Nog 3 weken daarna zijn we lekker weg, kan niet wachten
wij gaat waarschijnlijk dagjes of een weekendje weg.. manlief kan zo lekker verlofuren opsparen tot aan de bevalling
Ah, nee dat is niet bij mij in de buurt. On topic: Wij zijn net een weekje naar Spanje geweest, gevolgd door een lang weekend familiebezoek in Engeland. We zijn zeker van plan nog vaker op vakantie te gaan dit jaar (naast gebruikelijk familiebezoekjes in NL en UK), maar waarheen en wanneer is nog niet bekend.
oostenrijk, das ons erg goed bevallen vorig jaar lekker in de bergen wandelen met de kids. heerlijk....... zijn geen strandliggers.
Wij zijn vorige maand al 2 weken naar Turkije geweest en zullen de komende maanden wellicht nog een keer gaan, afhankelijk van de omstandigheden. Familiebezoek, maar goed, niet zelf koken en schoonmaken, dus telt ook wel als vakantie
Wij gaan in juli twee weken naar zuid Frankrijk met de auto. Grote camping aan zee, mooie zwembaden. Heb er echt zin in!
Overmorgen vertrekken we naar Turkije! We zouden naar Marmaris gaan maar omdat we dan nog 1,5 in de bus naar het hotel moesten hebben we omgeboekt naar Alanya (dan is het 30 min naar het hotel) scheelt toch weer met mijn dochter.
Hoop trouwens dat dit jaar leuker word. In de zwangerschap naar Side geweest.....dat trekt me dus totaal niet. Ga liever naar griekenland eigenlijk.
Wij gaan een week naar Duitsland, naar het Harz-gebergte. De twee voorgaande jaren zijn we ook naar Duitsland geweest, toen naar Leiwen aan de Moezel.
Wij vertrekken 29 juni voor 10 dagen naar Spanje, in de buurt van Salou. Ga dinsdag even bellen of ik het om kan zetten naar 14 dagen maar volgens mij is het helaas vol.