Krijg helemaal zin in uiteten als ik dit zo lees! Helaas nog maar even wachten. Mn maag kan nu maar kleine beetje tegelijk hebben dus dan is uiteten niet echt handig. Maar goed, onze tijd komt er weer aan! En dan ga ik graag naar: * Mexicaan * Het Spijshuys in Boornbergum (bij Drachten) * luxe uiteten
wij gaan eigenlijk altijd naar: vivaldi (steakhouse in miste) de griek (of in ede of in duitsland) gaia (israeliër in tiel erg lekker) of we gaan pannenkoeken eten in hoch elten wokken doen we heel soms
Hier favoriet: de griek (delphi) in Emmen. Was zelf nog nooit geweest tot een jaar of 6 geleden ik mijn man leerde kennen, gaan elk jaar met zijn oma eten bij die griek en dat is toch lekker! Verder vind ik wokken ook erg leuk maar dan met een groep mensen, met z'n tweetjes lijkt me het erg saai. (wij gaan zó weinig uit eten dat we nog niet uitgekakt zijn op het wokken) sowieso kun je me een enorm plezier doen met chinees eten, ook van de afhaal....echt super!
Wij gaan graag naar: - Brasserij de Berg (in onze woonplaats) - Voor heerlijk indonesisch eten naar Rasa Sayang in Capelle aan den IJssel. - Voor overheerlijke Sushi en overige Japanse gerechten naar Shabu Shabu in Rotterdam -Voor lekker en apart uit eten of voor een high tea naar Villa Augustus in Dordrecht. - Voor luxe toch wel naar Hotel New York in Rotterdam
@elvira : kijk met jou kan ik praten ! villa augustus in dordrecht is heerlijk ! ben er 1 keer geweest maar het was heerlijk .... was alleen een beetje jammer dat mijn collegas aan een enorme schaal met fruit des mer (of zoiets) zaten ......terwijl ik dat niet mocht ....grrrrr mmhh krijg zin om vanavond bij villa augustus te gaan eten ..jammie jammie ...
Whahhaha Sybje, lekker daar he? De higt tea is ook echt aan te raden, een keer op een grouwe zondagmiddag.
Bleeeegh ik vind wokken echt smerig! Alles smaakt hetzelfde. Als wij uit eten gaan, gaan we bijna altijd naar Mona's. Deze zit in Oosterhout (Gld) en Arnhem, wij gaan altijd naar Oosterhout. Heerlijk restaurantje met goede kaart en een seizoen's kaart. En ook belangrijk, het is betaalbaar Prijs/kwaliteit is daar super.
Grappig,mijn vriend zegt dus ook dat alles hetzelfde smaakt Hoe dan ook,ik blijf er dol op Mijn favo: wokken met lopend buffet dus Griek (vooral baklava jammie!) pizza popocatepetl in rotterdam en oh ja tapas en wel goede tapas,heb laatst tapas gehad,viel een beetje tegen
Met stip op nummer 1... Tante Koosje in loenen aan de vecht.... echt een geweldig restaurant, heb nooit ergens zo lekker gegeten we komen er nu al 2 jaar en de kwaliteit blijft continu, je betaald wat maar dan heb je ook wat. Ooeeh krijg spontaan weer zin in tante koos... Nummer 2 Mark's BBQ in Uden...gezellig en vooral heerlijke gamba's met een goede prijs. Nummer 3 Pettelaar in Den Bosch Teppanyaki heerlijk gewoon...Wel wat aan de dure kant Nummer 4 Zilt & Zo...Heel gezellig restaurant in Zee sfeer met lekker eten en een super prijs (drankjes zijn inclusief.)
Ik vind hem niet zo goed meer als dat hij was. Hij is een tijdje erg slecht geweest qua bediening en eten. Laatst zijn we er toch wel weer geweest, en toen was het allebei wel weer wat beter, maar niet meer zoals het was, helaas. Mijn favoriet is de Japanner in zaandam (Die bij de rabo-toren)
Grieks eten! Heerlijk & verveelt me nooit... Mexicaans / spaans als het maar liflafjes zijn, tapas enzo Pizza, hier bij de lokale pizzaboer, altijd super! Satehuis in Rotterdam.... In Roosendaal heb je Osaka, Japans / chinees / nog wat buffet, hier gaan we uit werk vaak even eten, altijd erg lekker en ideaal als je geen zin hebt om te koken
Hier eten we soms bij de Kleine Waarheid in Zaandam, de Rijke Joncker in Wormerveer en Schippersrijk in Uitgeest. Voor de rest de griek in Wormerveer is erg lekker en de Chinees in Wormer. Hmmmmm............ik krijg weer trek.
Mijn favoriet: restaurant De Hoofdwacht in Gorinchem (met smaakpolitie-sticker, ook niet geheel onbelangrijk ) Ben ik de enige die de wokrestaurants vreetschuren vind? (niet vervelend bedoeld trouwens) Ik ben niet zo'n fan van buffetten, zo ongezellig..