oh ja griek vind ik ook heerlijk nikos op amsterdamse straatweg in utrecht en gister pannenkoeken wezen eten maar ben hele nacht over mijn nek gegaan maar dat komt meer door dat ik derna op verjaardag alles door elkaar heen heb gegeten
Wij gaan graag naar Gonzales Barbecue. Is een indoor barbecue restaurant en hele goede bediening! Het is betaalbaar en all inclusief. Het is wel druk daar. Van der valk vinden we ook lekker om heen te gaan. Verder gaan wij niet zo vaak naar een restaurant en helemaal niet naar buitenlandse want dan durf ik niks te bestellen omdat ik dan bang ben dat ik het verkeerde bestel hahahah.
@ iggylover en Ddebbyy: grappig, ik woon ook in Vianen Maar als jullie de Middenhof al lekkere pannenkoeken vindt hebben, moeten jullie echt eens de pannenkoeken bij theehuis Rhijnauwen (tussen Utrecht en Bunnik in) proberen. Oei, die zijn echt super super lekker! En voor de niet pannenkoeken eters hebben ze bijvoorbeeld ook heel goede maaltijdsalades (met warme geitenkaas, mmmmmm!) Alleen 1 tip: niet op zondag avond gaan, dan loopt de wachttijd voor een tafeltje zomaar op tot 1.5 a 2 uur en reserveren doen ze niet in het weekend. Verder ben ik gek op japans en tapas. kan je me 's nachts voor wakker maken (ik krijg helemaal trek nu...)
Ik ben 28, maar ik woon pas sinds 4 jaar in Vianen (monnikenhof) Daarvoor heb ik altijd in Nieuwegein gewoond Dus ik denk niet dat we elkaar kennen (maar je weet maar nooit natuurlijk!)
je noemt toevallig de vier eet tenten op waar wij ook altijd heen gaan weet je jack,s grillhouse in oudegein is ook lekker en gezellig en wij gaan altijd wokken in harmelen
1. Tennessee Steakhouse in Harderwijk. Beste restaurant ooit. 2. Griek Rhodos in Almere 3. Wok-Inn in Kampen
Las Carretas-Borne Tapasrestaurant Solera-Almelo Kreta-Almelo (Griek) Verder tussendoor naar bistro's en cafe's Wetshuijs-Almelo Nielz-Almelo
Nee hoor, ik ook! Elke Chinees hoor trouwens! Helaas is mijn schoonfamilie er dol op, dus bij elke gelegenheid eten we in zo'n restaurant, Trouwdag, verjaardag, kerst, noem maar op, helaas Zelf eet ik graag bij Miró in Dordrecht (Spaanse Tapas) En bij de Reiziger ook in Dordrecht allebei super!
- Gonzales !TIP! - Griek in ALmere - Wokken in Lelystad Wij gaan zeker 1x per maand uit eten. Heerlijk er ff tussen uit samen en ff relaxen. Eigenlijk altijd wokken en soms Griek
ik ga het liefst naar gringo's een mexicaans restaurant hier in de stad, of naar ribhouse texas, een amerikaans restaurant jammmie krijg er honger van