Wij gaan graag naar leuke eettentje/ eetcafé's. Mannetje houdt eigenlijk alleen van vlees, dus meestal wordt t iets waar ze een biefstuk hebben.. Iemand nog leuke tips omg EIndhoven?
Een gezellig eetcafe vind ik het leukste! Wat betreft het wokken, dat is niet zo aan mij besteed (alles smaakt het zelfde en je bent steeds van je tafel...) In willekeurige volgorde zijn dit mijn favorieten: Tapas bij 'De Abrikoos' (Rotterdam) Eetcafe 'Hiernaast' het is hier echt super gezellig en lekker natuurlijk (Rotterdam) Koreaans eten (om je vingers bij op te eten) bij 'Idols' (op de begane grond, eerste verdieping is wokken) (Rotterdam)
Heb je wel eens die keuken in gekeken? Brrr.. Ik kwam daar wel eens, maar iedere keer weer aan de race....
Wij houden ook heel erg van uit eten gaan! Amsterdam: de Bazaar (aan de albert cuyp), eten is niet heel speciaal maar het is er heel gezellig en betaalbaar en super mooi ingericht. een kleine italiaan in de jordaan waar ik helaas de naam niet meer van weet, spotgoedkoop, en echt de lekkerste pasta's ooit! Pasta e Basta is ook gezellig.
ik heb een keer bij de griek gegeten dat is een grieks restaurant en het was heerlijk! Had ik zelf niet verwacht, dat het zo lekker kon zijn! hmmmm....
De Mexicaan op de Breestraat in Leiden... de burrito's met roomkaam zijn zoooo lekker! We zouden er afgelopen vrijdag naar toe gaan, maar ze zijn met vakantie Ik was echt teleurgesteld!