Hier is er ieder jaar een kleine kindervrijmarkt. Springkussen, eierkoek versieren,, sminken en natuurlijk genoeg kraampjes om langs te struinen.
Mocht er iemand koningsdag in Hilversum vieren... Ik sta samen met een vriendin bij het gemeentehuis om te schminken en glittertattoos te zetten dus kom gezellig langs! 😁
Ik ga nooit opzoek naar iets specifieks. Ik kijk meestal gewoon een beetje rond. Neem vaak 20 - 30 euro mee, maar meestal zit bijna alles nog in mijn portemonnee na die dag. Ik vind het voornamelijk gewoon gezellig om op de vrijmarkt rond te lopen.
Ik hoop op een paar leuke houten puzzels voor als mijn nichtje (2) bij ons komt spelen. Wie weet nog wat leuke keertje ofzo voor ons eigen prinsesje.
Nou ik heb er helemaal zin in! Heerlijk dat struinen langs de kraampjes! Hoop wel dat t lekker droog blijft.
Zelf koop ik eigenlijk nooit wat op de vrijmarkt. Hier zijn maar weinig kramen en veel is in mijn ogen meuk. Maar ze hebben vaak wel leuke 2e hands kinderspeelgoed. Daarom besloten dat M. deze keer 5 euro krijgt en zelf iets mag uit kiezen wat hij wil hebben. Houdt hem hopelijk mooi bezig in alle drukte. En dan komen we ook niet met een hoop zooi thuis
Ik ga opzoek naar elfquest boekjes, Yu-gi-oh dvds/kaarten (verzamel ze nog steeds ) en goedkope games voor op de ps3 :3
Up! Ik ben benieuwd naar jullie aankopen! Hier 25 houten kledinghangertjes, een velours boxpakje, een velours setje, 3 rompertjes, een velours broekje en een aluminium kruik gescoord voor 3,75 Zoon heeft 12 Hot Wheels auto's gevonden, in totaal 2,85 voor betaald. Helemaal blij! Straks gaan we misschien nog eventjes naar Delft, kijken of we daar nog wat kunnen vinden
Hier een lief! Jasje voor 4,50 Een lief! Shirt+mutsje voor 2,50 Babyborn paard voor 5,- ,2 barbieboekjes voor 1,- een kleime pop voor 0,50 en een grote knuffel van pip(woezel&pip) voor 4,- sommige dingen vind k nog best duur voor een vrijmarkt, maar nieuw koop ik het er niet voor
Gescoord: 2 bob de bouwer puzzels voor 1 euro, een magneet letterbord voor 2 euro en 3 mcgregor kledingstukken en 2 ralph auren polo's voor 15 euro. Ik mag niet klagen
6 Cars autootjes voor 1,25 euro spiderman pop voor 1 euro paard dat geluid maakt 20 cent Magnetisch letterbord 1 euro Diego op een bootje 50 cent En nog nieuwe Zenner knipjes, 3 kaartjes (a 4 stuks) 1 euro
In de avond gaan als het keihard gaat regenen, gisteren was iedereen weggerend door de regen en hadden alle shit laten staan, stond er om 01:30 nog... dus mensen gingen alles gratis weghalen hahaha
Even gekopieerd van andere topic waarin ik gereageerd heb: 4 boekjes Leesleeuw 0,50 per stuk 8 Cars autootjes voor 0,50 cent per stuk 2 Cars trucks 1,00 euro per stuk 2 vliegtuigjes voor 0,50 cent Cars Spy vliegtuig voor 2 euro 2 brandweerhelmen (nieuw) 1 euro per stuk 1 DE Sinterklaasboek voor 0,50 cent Ben 3 markten afgeweest. 1e was echt veel oude troep en heel veel kleding. Was ik snel weer weg. 2e was in een gemeente waar meer vermogende mensen wonen en daar was echt heel ander aanbod op de kleedjes. Heel veel speelgoed. 3e samen met de kids samen geweest. Was vooral braderie.
Hier ieder jaar een goede kindermarkt met echt van alles en nog wat. 2 grote speelgoedkisten gekocht voor 1,50 p.s. Zitverhoger voor 2 euro. Voetbalschoenen zgan voor 2 euro. Echt leuk zo hoor.
heel grote nijlpaardknuffel 1 euro ik leer lezen 3 euro fietsje 15 euro twee spijkerjurkjes 2 euro roze en groene bodywarmer 1 euro teva sandaaltjes 2,50 magnetix 1 euro rush hour 2 euro butlertray 4 euro drinkbekers 3 st 0,60 euro gympjes voor de gym 0,50 euro echt weer een topdag gehad!
Hier een hele grote autowegspeelmat gekocht voor 5 euro een k3 dansmat voor 2 euro en drijfkurken voor 2 euro.