Duplo... en lecturama voorleessprookjes boeken. We zijn bijna compleet maar zoeken er nog 9: repelsteeltje de kikkerprins rattenvanger van hamelen vrouw holle zwaan kleef aan klaas vaak de onnozele hans de ganzenhoedster het meisje met de zwavelstokjes
Ik heb een spaarpotje speciaal voor koningsdag haha. Een pot vol kleingeld.. Mijn lijstje: - speelgoed dochter - kleding voor dochter - mooie glazen verder zie ik het wel
Ik loop elk jaar langs de rommelmarkt , kijk goed om me heen maar hier is echt alleen oude meuk en wij gaan ook altijd redelijk optijd anders is er helemaal niks meer dus denk dat het verschilt per regio...
Lego steentjes, van die gewone om huisjes mee te bouwen. En een step met grote banden, niet van die kleine struikelwieltjes.
Ik heb ook nog kledinghangertjes op m'n lijstje gezet Vorig jaar had ik 20 houten hangertjes voor 1 euro.. Ben benieuwd of me dat weer gaat lukken
Hier komt de koning in de stad dus ga naar een andere stad om een vrijmarkt te zoeken. - kinderkleren - kinderboeken - boeken - dvds
Mijn oudste wilt graag Mario bros speelgoed/knuffels dat word een doel. Ik kijk altijd wel naar leuke voorleesboekjes. Voor de rest zien we wel wat we tegen komen
Mee eens. Geen vrijmarkt in de stad. 😞 Ik denk dat ik eerst naar de bieshof ga en daarna naar Gorinchem als daar wel een vrijmarkt is.
- voorleesboeken voor mijn zoontje - boeken van stephen king voor mij zelf. En voor de rest kijk ik wel waar ik tegen aan loop.
-Little people - kinder dvd's ( peppa bijv) - zoef zoef dieren of toet toet -buiten speelgoed - Nep eieren 😁 - badspeeltjes
Boekjes van Borre o.a evt. kleding boeken voor mezelf speelgoed wat de kinderen zelf uitzoeken Hopelijk ook wat groter speelgoed zoals een keukentje voor mijn dochter Verder spontaan wat we tegen komen! Ik hou van opknappertjes. Ik begin dus ook al echt naar dingen te kijken voor Sinterklaas. Heel vroeg, ik weet het... Maar soms lukt het opknappen pas maanden later. En ik vind het gewoon leuk!
Ik hoop een reserve knuffel te vinden voor mijn zoontje..hij is niet meer te koop en online zijn ze 4 keer zo duur als dat ze nieuw waren. Hopelijk hebben we geluk!
Glijbaantje voor jongste Speelhuisje i know wishful thinking... Fiets voor stiefzoon Skateboard voor oudste dochter Positiekleding zomer Kleding voor de kids En andere leuke dingetjes
Jullie brengen me juist ook op ideetjes voor dingen die ik weer kan VERkopen.... Positiekleding bijvoorbeeld