Autootjes voor mijn zoontje Loopfietsje voor mijn zoontje Schoenen voor mijn dochters voor buitenspelen Iets van een speelgoedkist oid Spelletjes voor de Wii-Nintendo64-PlayStation4 Platen Dusja best wat
Houten puzzels, duplo en voorleesboekjes. En ik kijk altijd voor kleding voor mijn dochter en misschien voor mezelf. We zijn op vakantie dus kan niet teveel grote dingen meenemen
Het begint hier vanaf 7 uur (tenminste officiële verkooptijd, de meeste zitten al vanaf 4 a 5 uur. Ik wil rond 7:15 a 7:30 uur er zijn bij de eerste locatie en dan ga ik daarna door naar een 'betere buurt'. Daar beginnen ze wat later en daar hebben ze wat luxere aanbod (merkkleding nauwelijks gedragen, speelgoed waar haast niet meegespeeld is, etc.)
Hier begint de vrijmarkt om 8.00 uur, maar dan zijn de meesten nog aan het opbouwen. Ik ga rond 9.30, dan begint het ook net gezellig druk te worden maar ben ik voor de grootste drukte uit want zeker als het goed weer wordt, zoals het er nu naar uitziet, is het hier zo tegen het middaguur echt file-lopen.
Mijn zoontje is tegenwoordig rond half 7 wakker dus rond 7 uur gaan we.. Zijn we terug voor zijn ochtend slaapje.. Ik ga voor megabloks, toet toet, houten treinbaan en het boek de kraamhulp.
Ik ga gewoon neuzen zoek niets speciaals. Als ik leuke poppenwagen tegenkom dan neem ik m mee en wie weet wat ik nog meer tref allemaal....
Voor mezelf: Geboortekaartjes en boeken. Zoon: Boeken, spullen van Marvel Avengers, en alles wat hij leuk vindt en kan gebruiken.
En geslaagd meiden? Hier voor 2 euro een merk fiets voor J gekocht. Klein beetje opknappen en hoppa! Saampjes nog 60 euro verdient.
Mijn doel was wat leuk speelgoed voor ons meisje en wat kleertjes. Heb van Little people het vliegtuig, de bus en een zomer setje kleding voor 7,- geshopt