Nilfisk stofzuiger (Nilfisk, stofzuiger, elektronica, huishoudelijk) Heeft iemand deze gekocht? En hoe bevalt deze?
Heb hm niet, maar ik zal het toch bij een bekend merk houden. Voor dat geld heb je ook een stofzuiger van philips. Als die kapot gaat kan ie terug gestuurd worden. Ik weet niet waar dit merk vandaan komt..
Nilfisk kun je eigenlijk geen buil aan vallen. Die dingen zijn niet stuk te krijgen. Heb nu een Dyson, maar voorheen een Nilfisk.
Ken je die reclame van vroeger niet meer van die gast met dat ding op zijn kop met horens? Nilfisk GM80 Nederland - YouTube De stoere stofzuiger uit Denemarken...
Haha, nee die ken ik niet. Hoe oud is dat filmpje ? Misschien was ik er toen nog niet . Maar thanks nu vergeet ik het merk Nilfisk niet meer!
dat zijn super goede stofzuigers.... Heb een dyson nu maar als deze ooit kapot gaat ga ik ook voor een nilfisk
haha mijn vader heeft nog steeds zijn nilfisk stofzuiger die we al hadden toen ik klein was... dat ding is dus al zeker 20 jaar!!! Oke begint nu wat kuren te krijgen (zoals dat hij niet meer uit wil met het knopje, maar alleen met de stekker) maar voor zover ik weet is een nilfisk echt een super ding!!!
We hebben m gekocht gisteravond en ben vandaag als een speer door het huis geweest wat een geweldig ding