Hoi hoi, Ik heb op deze site zo'n leuke schoenen gezien. Maar ik vroeg me af of iemand al ervaring heeft met deze site? Hoe is de service. Is wel gratis opsturen en terug sturen dat dan wel. Maar worden de schoen snel geleverd of moet ik een week wachten. Hoor het graag van jullie..
Ik zou er niks kopen, zelfs uggs zijn daar 40 euro duurder als andere schoenenwinkels/websites. Zalando is een Duits bedrijf, vandaar misschien de dure prijzen? kijk eens op assem.nl ook veel aanbod, eerlijke prijzen en een snelle service, en kan je ook gewoon goed ruilen.
ooh oke! Zal is op die site kijken.. Vond ook wel dat sommige dingen duur waren maar ja. thanks voor de tip. Fingers crossed dat ze die schoenen ook hebben. Is mijn cadeautje als ik mijn eerste afvaldoel heb gehaald!
Hier ervaring met zalando,het duurd idd lang eer je het hebt dit komt omdat het via selektvracht wordt bezorgd! Je kunt wel gewoon even de klantenservice bellen hoor die zijn altijd erg vriendelijk. Wij hebben laatst op donderdag besteld en pas woensdags in huis gehad.
Vraag het Bridget Maasland! In dr programma hoe vind ik een vent komt/kwam die site regelmatig voorbij
Heb er laarsjes besteld vorige week, en waren binnen 4 werkdagen al binnen. Ben er helemaal blij mee!