Waar gaan de eitjes heen???

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door lamisha1980, 12 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lamisha1980

lamisha1980 Fanatiek lid

1 mei 2010
    1.179
    62
    48
    Hey lieve dames,

Ik weet niet of ik het hier moet plaatsen maar ik zit al een tijdje met een vraag waar ik geen antwoord op kan vinden.
    Ik ben mijn beide eileiders kwijtgeraakt Door buitenbaarmoederlijke zwangerschappen en heb nog wel mijn eierstokken en baarmoeder (gelukkig) alleen vroeg ik me af waar de eitjes naar toe gaan naar een eisprong? En mochten ze in aan raking komen met de zaadjes kunnen ze dan worden bevrucht of is dat onmogelijk? Zoveel vragen heb ik? Hopelijk kan iemand mij daar een antwoord op geven. Alvast bedankt

2. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.655
    27.304
    113
    Vrouw
    In je buikholte en daar worden ze gewoon afgebroken/opgenomen door het lijf. Aangezien de toegangswegen zijn afgesneden, komen de zaadjes er niet meer bij dus ook niet bevrucht worden (en gelukkig maar dat het echt onmogelijk is want dan zal de zwangerschap in de eierstok blijven of in de buikholte, want ook daar kun je een bbz krijgen. Ik had de zwangerschap in de eierstok zitten) Dus de bevruchting moet buiten het lijf plaatsvinden dmv IVF/icsi

3. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    Hier ook geen eileiders meer door 2 bbz inmiddels bevallen(ivf) in februari en kreeg een gesprek met de gyn van haar hoefde ik geen pil enz gebruiken omdat het onmogelijk was om zo zwanger te worden.
    Als ik ooit weer zwanger wil worden heb ik er nog 8 in de vriezer liggen maar anders zal ik zo weer ivf doen.
    s6

Deel Deze Pagina