We zouden naar Curacao en Bonaire gaan om te duiken maar toen had ik begin dit jaar een positieve test in handen haha dus nu gaan we niet op vakantie.. Ja komende week even een weekje naar landal greenparcs met de familie, dus toch een kleine vakantie dan
naar tuinesie achter in onze tuin dus, wij zijn geen opvakantie lief hebbers. 1x per jaar lang weekend weg maar dan graag weer naar huis (erg he)
Wij gaan een weekje in augustus naar de erperheide,onze ouders nemen ons mee,ze zijn 35 jaar getrouwd en willen geen feest dus nemen ze ons mee op vakantie Ik heb er echt zin in
Dankje wel,lijkt ons ook een leuk hotel,, en kost niet zo heel veel. Én bevallen en erna je kleine heerlijke spuit vast houden,lijkt me toch nog leuker dan vakantie.... veel liefs vero
volgende week zaterdag vertrekken wij voor twee weken naar een camping in de ardeche (frankrijk)..... voor degene die vroeg of er mensen waren die nog iets goedkoops weten...wij hebben 250 euro betaald voor die twee weken en hoeven zelf niets mee te nemen want er staat een bungalow tent klaar daar geheel ingericht met keukentje en al....wij vonden dit voor twee weken vakantie geheel niet duur... (en een TIP)daarbij komt dat wij voor ons beide verjaardagen reisbureaubonnen aan iedereen hadden gevraagd en hebben daar de gehele reissom van kunnen betalen. dus eigenlijk gaan we een beetje gratis en in september gaan we nog twee weken naar spanje met mijn ouders.
We zijn net terug uit Florida. In de zomer gaan we niet meer omdat ik dan hoogzwanger ben en in augustus beval.