Wij gaan in september 2 weken naar de Ardèche naar een kleinschalige camping in een stacaravan: Domaine de Chadeyron, entre cévennes et provence
wij gaan dit jaar voor het eerst naar frankrijk op vakantie ik ben erg benieuwd hoe dat bevalt en dan vooral het reizen. Iris Parc Le grand dague - Camping Le Grand Dague, luxe kamperen in Atur / de Dordogne
Wij gaan 16 dagen met de auto naar Zuid/west Frankrijk. We hebben een stacaravan gehuurd op het eiland Ile de Ré. -zinin !!!!!!!
Wij hebben een huisje gehuurd in Bourgogne, Frankrijk, geen vakantiepark ofzo. Verder met de caravan in Nederland op de camping.
Wij gaan in september 2 weken daar naar toe, ben benieuwd is de 1e keer dat we zover met de auto en kleine man gaan.
Ga je naar Aquis vasia beach?? Ik ben twee jaar geleden naar Sissi geweest en het was super. Een leuk stadje met een Nederlandse bar (captain jack of iets dergelijks) heel gezellig. En voor mijn vriend heel leuk alle wedstrijden van de eredivisie. Stadje is verder heel rustig en met een goede busverbinding naar Heraklion. OT, Wij gaan waarschijnlijk naar Rhodos voor twee weken. Nog niet geboekt.
Ik vond het een super leuk hotel. Fijne rustige zwembaden, leuke bar. Hele mooie kamers, wij hadden een kamer met een super nieuwe badkamer met regendouche echt lekker. Heel goed schoongemaakt elke dag gedweild enzo. Eten vond ik ook lekker, redelijk veel afwisseling. Sissi is ook echt een lekker klein schattig dorpje. Dus jullie hebben zeker een leuke vakantie uitgekozen.
Wij gaan lekker 8 dagen genieten in Frankrijk in een Gitê, heb er zin in! Is tevens onze huwelijksreis!