In mei naar Zakynthos, zomer naar Frankrijk ( low budget, ouders hebben een huis daar ) In Juni 3 dagen efteling.
Ik zal thuis blijven deze zomer, Hooguit dagjes weg zoals safaripark beekse bergen waar wij hier thuis een abbonement van hebben,en evt ook straks bobbejaanland gaan. Verder Ben ik 5 aug uitgerekend...dus echt op vakantie gaan zit er niet in, maar is neit erg,vermaak me hier thuis altijd heel erg hoor id zomer
We gaan 19 dagen naar Kirchzarten in Duitsland met onze vouwwagen. Op een leuke camping aan de rand van het dorp met een mooi uitzicht en mooi kindvriendelijk zwembad. Ik kijk er naar uit, heerlijk. Groetjes Senna
Wij gaan 2 maanden naar Turkije! Eerste 2 weken naar Antalya Titanic Resort Lara, en 6 weken naar Kusadasi naar ons Zomerhuisje Kan niet wachten
Daar hebben wij ook zitten kijken! Had me wel echt gaaf geleken, maar helaas was het niet meer te boeken voor ons. Zijn nu voor een hotel er een paar hotels vandaan gegaan .
Wij gaan in Augustus naar Duitsland. Hebben we samen met mijn schoonouders een huisje gehuurt. Lekker makkelijk met oppas dus.
Volgende maand 1,5 week met de tent kamperen op de schatberg in noord Limburg en in september 2 weken zon in Side, Turkije.
Wij gaan juni waarschijnlijk 2 weken naar Duitsland (zwarte woud), maar alleen als het dan lekker warm is daar. In september gaan we 3 weken naar Italië, waarschijnlijk Gardameer en camping Piani di Clodia. Maar wij boeken niets van te voren, hebben een caravan en gaan buiten het seizoen dus kunnen gaan waar we maar willen
In Sept 2 weken naar Lanzarote waar we een villa met privezwembad met alles erop en eraan hebben. villa´s hyde park Lane Villa's Hyde Parklane - Sudtours Vliegvakanties Vorig jaar waren we hier ook super goed bevallen! nu hebben we ook voor 4 dagen een auto gehuurd, vorig jaar niet omdat mijn man zijn rijbewijs was vergeten. In Dec midweekje centerparcs en verder dagjes weg, dierentuinen, efteling, sprookjesbos etc etc. laat het mooie weer maar komen dan kunnen we er lekker opuit.
Wij gaan half juli voor 2 weken naar Italie, eeen stacaravan bij camping Del Garda aan het Gardameer . Vorig jaar ook geweest, en perfect bevallen.
Good old Texel! We hebben voor de.geboorte van onze zoon verre reizen gemaakt en we blijven zijn jonge.jaren hier in de buurt. Daarna zullen we dat.weer oppakken
Wij zijn daar in 2007 geweest, hele leuke camping vonden wij! Helaas hadden wij alleen bijna 2 weken slecht weer gehad, maar hebben ons toch nog goed vermaakt! Leuke plaatsen en bezienswaardigheden in de omgeving!