6/7 weken naar Nederland Met het vliegtuig Ik heb er al zo'n zin in. En tijdens de vakantie in Nederland nog een dagje Parijs, diverse uitstapjes zoals de Efteling, Blijdorp etc en nog een weekje naar de Harz in Duitsland
Waarschijnlijk naar Zuid-Engeland. Als het heel slecht weer wordt, gaan we wel ergens anders heen, waar het beter is, want ik ga niet 4 weken in de regen zitten. Maar ik hoop dat Engeland een mooie zomer krijgt!
Nergens! We zijn in de mei-vakantie naar zuid Frankrijk geweest. We gaan wel nog een weekendje naar Zeeland en de beekse bergen. Weekendje naar Amsterdam en naar Artis en een dagje zwemmen bij centerparcs. Hopelijk kunnen we ook verder met ons huis en de tuin. Geen echte vakantie op de planning, maar wel een hoop leuke dingen te doen!
8 dagen naar oostenrijk. en verder dagjes uit julianatoren hebben we al kaartjes voor de rest moet nog........ ooh jah vervoer is de auto en we zitten in een 11 persoons app. met zn 4 lekker ruim dus.
Hier al geweest 2 weken geleden naar Turkije, Side. In de zomervakantie ga ik dagjes weg met de kids en misschien nog een last minute hotelletje met gezin.
wij gaan bijna.... bijna 3wk, naar italie, in de buurt van rome, rond de 1600km, met de auto. we doen trouwens aan 'glamping'.