Hallo Allemaal Over 2 week krijg ik 3 dagen kinderen van vrienden om op te passen. We hebben nog zelf geen kinderen, dus het dilemma is : Wat gaan we doen ? We wonen in het noorden van het land, dus we willen iets doen in de provincie Drenthe , Groningen of Friesland. wie heeft tips of leuke dingen wat we kunnen gaan doen ? De kinderen zijn 5 en bijna 8 had zelf al sprookjeshof gezien in zuidlaren ? Maar zijn er verder nog mense die tips hebben of weten wat leuk is ?? Het hoeft natuurlijk niet al te duur te worden het moet wel leuk blijven Alvast bedankt!
drouwenerzand in drouwen all inn je betaald 13,50 en hebt ok onbeperkt patat ijs limo koffe thee en fruit dacht ik ook. en frinkandellen oid.
de kinderboerderij in Drachten heeft leuke speeltuin, 8 jaar is al wel wat ouder, weet niet of die bijv. een indoor speelparadij leuk vinden voor als het regent? dan is Bobi in Drachten erg leuk... verder doet zwemmen het altijd goed! en een happy meal is ook altijd een succes
Blotevoetenpad (ze moeten maar net het type kinderen zijn) Of ergens met ze naartoe met de trein, dan kun je iets verder weg en met de trein op pad is voor kinderen sowieso al een avontuur.
Binnenspeeltuin ballorig of zo, is altijd goed. Samen naar de supermarkt lekkere dingen kopen en die dan samen klaar maken. BBQ of gourmetten. Pannekoeken bakken. Zorg dat je thuis ook wat speelgoed hebt. Misschien kunnen ze wat meenemen. Spelletjesmiddag of avond (gezelschapsspellen doen) is ook leuk. Bioscoopje maken. Gordijnen dicht, popcorn, leuke film op de tv zetten. Gaan zwemmen. Wandelen in het bos. Ik zou niet elke dag iets groots gaan doen. Bijv. op de middelste van de 3 dagen wel en dan op dag 1 en dag 3 wat kleinere dingen cq meer in de buurt.
Blotevoetenpad in opende speelbos bij appelscha speelbos bij de Hemrik in de buurt Voor binnen: zwembad, bombi, speelbos joure, bioscoop
Familiepark nienoord is ook leuk! Zit in Leek. Er is van alles te doen en kost 8,00pp incl treinritje door het park. Ze hebben ook een site dan kan je zien wat er allemaal te doen is.
Bedankt allemaal !! Meer tips zijn natuurlijk welkom !! ook tips wat absoluut een afrader is zijn ook welkom
Sprookjeshof Zuidlaren Startpagina - Sprookjeshof Landgoed Nienoord Landgoed Nienoord - Familiepark Verkeerspark Assen Attractiepark/Pretpark Drenthe- Verkeerspark Assen Bricksart Nieuweschans Bricksart | Een uniek speelmuseum waar je de mooiste werken maakt van noppenstenen Sculpture Park Zuidlaren Home - De Hondsrug Verbeeldt Appelscha Attractiepark Duinen Zathe het meest bekende pretpark van Noord Nederland. Drouwenerzand Het voordeligste pretpark van EUROPA Zeehondencrèche Pieterburen Zeehondencrèche Pieterburen
Dat is net boomkroonpad... Ik wilde daar altijd al een keer naar toe.... Dat viel tegen!! Ik denk dat je maximaal 500m over een stellage tussen de bomen loopt. Voor die kleintjes niet echt leuk.
Leuk! Kinderen hebben niet veel nodig. Je kunt ook met ze naar het bos of een eind fietsen. Naar het strand of een meer kan ook. Veel plezier!
Dat is niets voor mij ik hou niet zo van de hoogte Maar komt vast wel goed, he al veel leuke tips gehad
Is verkeerspark assen al genoemd? Dat is ook heel leuk. Attractiepark/Pretpark Drenthe- Verkeerspark Assen Oh hij is het hele jaar dicht :X sorry daar heb je dus niks aan.
In de provincie groningen heb je een insectenwereld, Doezo heet het geloof ik. Er zijn ook andere dieren. Mijn zoontje vond het in ieder geval helemaal geweldig.