Hallo allemaal, Wij zijn op zoek naar een leuke badplaats in Zuid Holland of Zeeland. We gaan over 2 weekjes naar Noord Limburg op vakantie, maar willen graag een dagje naar zee. Scheveningen is uiteraard erg leuk, maar lijkt me een beetje ver rijden. Wie weet een gezellige badplaats? liefs Anouk
Zeeland; vlissingen, dishoek, zoutelande, westkapelle. Beetje die kant op dus. Houd wel rekening met flinke files als je op een warme dag gaat! (vooral in het weekend)
Volgens mij is elke plek aan zee ver rijden vanaf Noord Limburg Ligt er natuurlijk heel erg aan wat je wilt gaan doen: voor een dagje strand met een kleintje is het strand aan de brouwersdam/scharendijke leuk. Is heel groot en de zee is een heel groot stuk ondiep. Als je een beetje rond wil lopen dan is iets met een boulevard leuker.
We houden er zeker rekening mee dat we 2 uur in de auto zitten. Maar dan wil ik wel naar een leuke plek, waar Milou zich kan amuseren. Het is een echte waterrat en ze is nog nooit bij de zee geweest. Dus dan wil ik wel meteen op een fijne plek. En even snel op en neer rijden, om te kijken of het een mooi strand is, is ook niet handig. Vandaar mijn vraag hier! Volgend jaar komt er wellicht een strandvakantie!! Maar dat zit er nu helaas nog niet in.. We gaan op vakantie in Noord Limburg dus we kunnen ook op een doordeweekse dag gaan. Zijn er nog meer tips?
Renesse lijkt me helemaal niets aan met een klein kind in de zomer. Lopen allemaal van die pubers die voor het eerst alleen op vakantie mogen enzo. Is naar mijn weten ook meer gericht op een wat ouder publiek. Westerschouwen/Haamstede zou ik dan eerder doen. Plus daar kun je ook nog lekker naar het bos (bos gaat over in strand als het ware).
ligt er echt aan welk strand dat je gaat bij renesse..ik ga er altijd naar 1 toe waar het vrij rustig is.. maarre ouddorp ligt er niet zover vandaan en daar heb je ook leuke stranden...
Waar ga je op vakantie in Limburg?Er liggen daar ook leuke grindgaten met strandjes erbij.Erg leuk voor de kinderen en komt ook wel een beetje in de buurt van het strand.
We gaan naar Baarlo.. dus tips voor een dagstrandjes daar in de buurt zijn zeker welkom. Maar we gaan ook naar de "echte" zee. Al is dat voor mij nog de "enige echte" zee de atlantische oceaan.. Maar dat komt wel over een paar jaar, als de dame kan zwemmen.
Scharendijke - den Osse - Brouwershaven; aan het Grevelingenmeer en vlakbij het brede Noordzeestrand, heerlijk! Burgh-Haamstede is ook mooi en leuk!