hallo, dit jaar willen we graag op vakantie met het vliegtuig..... dan is mn zoontje 1 jaar geweest, hoe gaat dat dan in het vlieguig? de hele weg op schoot? en is het wel verstandig om in de zomer weg te gaan i.v.m. de warmte? ik zou graag jullie ervaringen horen! thanx! liefs Emmie
er is een apart topic voor vakanties daar staan goede tips in. en je hebt ook een handige site met goede tips www.vliegenmetkinderen.nl succes!
heey heey, wij zijn met vliegtuig geweest toen alysia 4 maanden oud was en gaan van de zomer weer... wij gaan dan wel in het voorseizoen ovm de warmte inderdaad maar ligt eraan waaar je naartoe wilt natuurlijk... met vliegen heb je, je kleine de hele reis op schoot inderdaad tenzij je het treft en er nog een stoel over is kan je altijd navragen bij het inchekken hebben wij op de terug weg toen ook gedaan en heeft ze heerlijk gelegen zelf... ook mag je bij verschillende maartscappijen voor je kleine ook een koffer meenemen met 10 kg bagage.. veel mensen weten dit niet en scheelt een hoop natuurlijk kan je weer extra mee nemen! maar waar willen jullie naartoe gaan?als ik vragen mag!
We zijn vorige jaar eind sept geweest en toen was mijn dochter 4,5maanden oud. In vliegtuig hele tijd op schoot en flesje of speen gegeven tijdens opstijgen/landen. Het ging heel erg goed. Ze viel gewoon in slaap. Warm was het niet heel erg maar gewoon zorgen dat je tussen 12-15 niet in de volle zon gaat liggen. Wij gingen meestal na 15 uur naar het strand onder parasol en heel goed insmeren.
Een paar dagen na Imans eerste verjaardag zijn we naar Marokko gegaan. Dat ging prima. In t vliegtuig idd op schoot en in Marokko was het HEEL erg warm, maar Iman paste zich makkelijk aan.
late reactie terug, maar bedankt voor jullie antwoorden! en hoe ging het verder in het vliegtuig? was dat een beetje te doen? (ook i.v.m. de oortjes?) liefs Emmie
wat de gouden tip is vind ik tijdens het opstuigen en dalen drinken geven dan hebben ze geen last van de oortjes