Nou idd ... Maar moet zeggen dat ik er echt neit wakker van lig hoor, bedoel we leven in een vrij nederland met een vrijheid van meningsuiting dus ik zeg ook dat ik meerendeels voor Wilders ben, en net zoals jij zegt ben ik er wel trots op ... In het begin zei ik dat ik denk ik op de PVD zou stemmen maar denk toch dat ik op de PVV ga stemmen ... Vind het trouwens ook nog steeds enorm jammer dat Pim Fortuyn overleden is, wat had de wereld er miss anders uitgezien als er niet zo'n malloot was geweest die hem dood had geschoten
Dat zijn personen die de fout in zijn gegaan, ga je dan de schuld aan het hele Rk geloof geven? Ik ben ook RK, maar ik heb nog nooit iemand misbruikt, of ga je mij nu over 1 kam scheren? Lijk je net Wilders Nee ik ben het niet eens met je argument, al ben ik tegenwoordig wel steeds meer over scheiding van kerk en staat.
Ja idd er word niet aan de burgers gedacht.. Die zijn toch niet belangrijk wat doen die nou voor het land..?? ( niet mijn gedachten he )
Jij stemt op hem toch Denk je dat de Islam serieus een gewelddadige godsdienst is, dat Marokkaanse reljongeren zo zijn vanwege hun Islamitische achtergrond, dat vrouwenbesnijdenis iets Islamitisch is, terrorisme is toegestaan volgens de Islam, vrouwen kopvoddentax moeten betalen.
Mij gaat het niet om wat hij zegt over de islam.. Maar mij gaat het om de andere dingen die hij wilt aan pakken waar je de sp pvda en cda niet over hoort..!! Zoals de straffen verhogen... Hypotheek rente aftrek niet weg halen en dergelijke dingen... Alles wat hij over de islam zegt lukt hem namelijk toch niet
Berichten over politiek zijn NIET toegestaan! 1.21 Om niet gerelateerde onderwerpen te bespreken heeft het beheer van Zwangerschapspagina een aantal off topic rubrieken gecreëerd waarin overige berichten geplaatst kunnen worden. Berichten over o.a. politiek en religie zijn niet toegestaan en zullen worden gesloten en/of verwijderd. Lotte