Wij gaan naar Center Parks, zowiezo in Februari...en waarschijnlijk ergens in September nog een keertje ergens in Nederland op vakantie waar nog geen idee! liefs, misspuma
We blijven in Nederland. als het allemaal goed gaat, ben ik dan hoog zwanger, dus in ver reizen heb ik dan denk ik geen zin. Verder willen we dit jaar de hond meenemen, dus dan is Nederland ook het makkelijkst!
Wij gaan in mei met mijn moeder naar de Canarische eilanden, omdat ze 50 word aankomende dinsdag... en willen met kerst terug gaan naar Sri Lanka mits het er een beetje rustig word... Zijn daar geweest in maart op huwelijks reis en toen we in het vliegtuig gestapt waren begon het gezeik daar weer met bomaanslagen en dergelijke... dus dat is even afwachten... xxx Joyce
Waarschijnlijk Nederland.... Normaal hebben we wilde plannen maar als de baby straks is geboren zal het even wennen zijn en eerst maar probern in Center Parks ofzo.
wij gaan net zoals 2 jaar geleden op de bonnevooi (?) ergens heen. toen kwamen we uit op cote-d'azur, vlakbij monaco...
Wij gaan gezellig naar mijn zus een week of 4 á 5. Oja die woont vlak bij San Fransisco dus USA here we come ! Groetjes Anita
wij gaan met een stel vrienden die ok net een baby hebben naar zuid-frankrijk. Heb er nu al zin in....
Gewoon 'lekker' thuis...we waren bezig met een vakantie naar Peru, maar dat lijkt me nou toch niet zo'n goed idee. Wel willen we eind van het jaar op bezoek bij mijn broer in azie gaan. Is ook best leuk.
Tja..... wij boeken geen vakantie dit jaar, ons kleintje komt eind mei (of later) en ik wil het risico niet nemen dat we de vakantie weer moeten annuleren. Maar als alles goed gaat met de beeb misschien nog een midweekje last minute in eigen land ofzo.. Ik wil ook naar de zon...... boehoe Ach, men kan niet alles hebben in het leven.. hihi. Groetjes, Anakin.
Wij gaan niet deze zomer. Ben in Juli uitgerekend en we zullen dus moeten hopen op mooi weer in eigen land. Volgend jaar zien we wel weer!
Ik moet in juni bevallen, dus wij blijven lekker thuis! Misschien later nog naar vrienden in zuid-holland. Gewoon ff een paar dagen er tussenuit, maar verder geen echte vakantie!
Wij gaan niet op vakantie dit jaar. Alweer niet .... Wij zijn namelijk niet van die vakantiegangers . Wij vermaken ons prima in ons kikkerlandje, af en toe een dagje weg vinden wij leuk genoeg, verder home sweet home. Saai? Valt reuzemee hoor Ook zijn wij van plan dit jaar (we wonen nu in een flat) een eengezinswoning te kopen. Wij zijn al druk zoekende en hopen voor de zomer een leuk huisje te hebben gevonden, want dan hebben wij andere vakantieplannen.......De pil de weg wijzen naar de prullenbak, hahaha en flink klussen. Ik wens iedereen alvast veel plezier bij het uitzoeken van een mooie vakantiebestemming .