Ardennen is overigens 3 dagen / 2 nachten zonder kinderen (voor ons 10 jarig huwelijk) In de kerstvakantie gaan we het weekend van oud en nieuw met vrienden ook naar een vakantiepark op de Veluwe.
Naar de Dominicaanse republiek, wordt zo'n luie all in vakantie, maar willen ter plekke ook wat excursies boeken om wat van het land te zien. Gaaf dat je dochter ook die kant op gaat! Waar gaat zij heen? Mijn wensenlijstje is helaas ook te lang voor mijn portemonnee.
Het begint te kriebelen om ergens naar te kijken, maar mijn man vraagt een echtscheiding aan als ik erover begin denk ik Wij gaan in de kerstvakantie naar Kaapverdië Volgend jaar wil ik wel graag in de herfstvakantie inplaats van in de kerstvakantie. De keuze is wat beperkter tijdens kerst met onze wensen (of je bent echt een vermogen kwijt)
ow wauw.... dat ziet er ook altijd zó mooi uit op foto's online.... Dochter vliegt naar Sint Maarten en gaat daar op een zeilschip richting het zuiden. De eilandjes langs. De route staat niet helemaal vast, die bepalen ze met de groep schijnbaar, afhankelijk van de wind etc. Maar Saint Kitts and Nevis - Montserrat - Dominica - tot Saint Vincent meen ik - dat deden ze met eerdere reizen dus zoiets... Ze hebben 5 weken met elkaar om weer te eindigen op Sint Maarten. Maar toevallig dat een neef van me afgelopen jaar ineens met schoonfamilie naar Martinique ging (daar komt ze misschien ook) - dus dat was ook erg leuk om daarvan te horen.
Bedankt voor je reactie. Het klinkt goed te doen met enige voorbereiding. Ben nog wel benieuwd of jullie een voortent hebben die helemaal afgesloten kan worden? Wij hebben enkel een voortent met zijwanden maar bij flinke regen kunnen we dus niet droog zitten. Dat zou wel balen zijn natuurlijk.
Haha herkenbaar. Ik laat het in het begin heel voorzichtig vallen en dan bouw ik dat op zodat ie kan wennen aan het idee
Wij hebben inderdaad een voortent en dan nog een luifel ervoor... Zodat als het regent en je de tent open doet, het ook niet gelijk binnenregent en je eventueel nog wat spulletjes die je soort van droog wil laten staan, onder de luifel kan zetten. Hoewel we s avonds graag rond de vuurkorf zitten - kan dat natuurlijk niet als het te hard waait of regent en dan is het fijn dat je -ook in de voortent kunt zitten inderdaad. Tent goed dicht- zodat het kacheltje de tent goed warm stookt . In de caravan zitten is toch wat opgeslotener - zeker als het overdag slecht is. Dan heb je ook gelijk minder contact ofzo met de anderen op het veld. Vanuit de tent is dat contact er nog wel merken wij. Al is het maar dat simpele 'smakelijk eten' .
Eerlijk gezegd weet ik niet vanaf welke leeftijd, mijn schoonzus heeft de kaartjes geregeld. Het begint dan al om 17.00u tot 22.00u, minderjarigen onder begeleiding welkom. Dus wel voor oudere kinderen bedoeld denk ik