Sept, 2 weken naar Spanje (Canarische eiland Tenrife). Nov, 4 dagen naar Frankrijk (Disney land) In Januari waren we nog een midweek naar center Parcs Heijderbos geweest.....ook erg leuk!
Wij gaan voor het eerst met zijn 3tjes kamperen! (ik en vriendlief hebben vaker gekampeerd) In december hebben we een mega grote 6 persoons tunneltent gekocht en hebben onze uitzet nu bijna compleet. We gaan naar zuid Limburg camping Osebos vlak bij Gulpen Ik lees veel positiefs op zoover dus ik ben benieuwd! We hebben er wel al veel zin in!
We zijn net een week terug van het Gardameer (Eurocamp mobile home). Hopelijk in september nog een week ergens naartoe met Eurocamp. A.s. weekend hebben we een bungalow gehuurd op een camping in de Morvan (is hier om de hoek). Dan nog een aantal keer naar Engeland (schoonfamilie) en Nederland (familie)...
Wij gaan over vier weken naar Italië, Toscane. Wij gaan kamperen met onze caravan. De eerste week gaan we naar Nircenni Girasole club vlakbij Firenze. Daarna trekken we verder naar de kust van Toscane. We verblijven dan ruim anderhalve week bij een agriturismo. Ben al aan het aftellen
Wij gaan over 2 weken naar Turkije Antalya MiRACLE***** Resort (ultra all inclusief) voor dikke 2 weken! KAN NIET WACHTEN !!!!
wij gaan naar Turkije voor 15 dagen. naar side en een super hotel Ali Bey Hotels & Resorts (ali bey resort in side) wij verheugen ons erop. en in sep een week naar centerpacs met de hele fam. we hebben dan 2 grote huisje
Vriendlief gaat begin juni een week maar Frankrijk. Hij gaat een team wat wij met ons vuurwerkbedrijf sponsoren aanmoedigen bij de alpe d'huzes voor het KWF. Zwager en een vriend fietsen mee In augustus gaan we twee weken maar Curaçao... Zoveel zin!!