Waar gaat de vakantie naartoe?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door hanna26, 11 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.820
    4.057
    113
    Dit jaar gaan we eind deze maand een week naar landal greenparcs. En in juni 11 daagjes naar turkije. vorig jaar zijn we naar griekenland geweest en een aantal keer landal, allemaal met de kleine uiteraard. Dat beviel ook heel goed.

Ben benieuwd hoe ze het dit jaar doet met vliegen

2. Happymama70

Happymama70 Actief lid

1 nov 2007
    141
    0
    0
    Sweet Lake City
    Wij gaan half mei met zijn drieen + mijn ouders naar Egypte. Wij verblijven in een hotel. Wij zijn uitgenodigd door mijn ouders ivm met hun 30 jarig huwlijk.

groetjes Carina

3. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

18 aug 2007
    1.383
    24
    38
    Ik wil ook onze vakantie boeken, maar helaas, m'n man werkt in de zorg en zijn vakantie is nog niet officieel, de zomerplanning levert altijd wat problemen op. Als we wel boeken lopen we de kans dat we niet kunnen gaan, dus dat doen we maar niet. Ik wil graag met het vliegtuig naar Portugal of Spanje, maar we wachten even af hoe onze verhuizing uitpakt (wat dat betreft is het dus niet erg dat we nog niet kunnen boeken). Mocht er te weinig geld overblijven, dan huren we een huisje in Duitsland ofzo, daar vinden we altijd erg leuke huisjes voor weinig geld.

Afgelopen jaar zijn we met de auto naar Toscane geweest, echt een heerlijke vakantie. Wat dat betreft wil ik wel weer naar de zon toe.

4. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Wij gaan dit voorjaar naar Menorca.We zijn er nog nooit geweest maar hoor er leuke verhalen over.
    Ik heb e erg veel zin in want vorig jaar zijn we thuis gebleven..

5. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Wij gaan met de auto naar San Vincenzo in Italië (Toscane).
    We hebben daar een huisje gehuurd.
    We hebben dan een zoon van 3 en een zoon van 8 maanden.
    Overnachten doen we in Zwitserland.

6. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Wij gaan naar Bodrum in Turkije

7. marina1

marina1 Nieuw lid

20 jan 2010
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij gaan altijd met de auto naar Marina D'or in Oropesa Spanje. Eigenlijk hebben wij een appartement om daar te overblijven. Willen jullie ook naar mijn appartement? Jullie kunnen een bericht naar mij sturen. Er zijn ongeveer 1700 kilometers. Wij doen het in 2 of 3 dagen. Wij hebben 3 richtingen opgenomen: via north, midden of zuid Frankrijk. Vanaf baby, mijn zon geniet met de reis. Wij stoppen elke 2 uur om hem te laten rusten, spellen, eten, enzovoort. Wij stoppen in verschillende toeristische plaatsen bv. Mont Sant Michel, Carcasson, Lourdes, Andorra, Perpignat, enz. Gewoon reiden door de Pirineen om naar Spanje aan te komen. In Spanje verschillende steden te bezoeken. Tensslote gaan wij naar onze appartement in Marina D'or. Het is een vakantie stad. Het is een vriendelijke Resort voor familie vakantie, prachtig strand en alle toeristische voorziningen zoals pretparken, restaurants, enz. Wij hebben op deze manier onze buurt landen gezien. Wij hebben, foto's, videos en heel goede herinneringen.

8. ikke07

ikke07 Lid

19 jan 2010
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij blijven dicht bij huis, onze dochter is dan 8 maanden, het word center parcs of landal greenparcs.

Deel Deze Pagina