Lees nu pas dat het maar een halve minuut duurde . Dus een winkel inlopen en hulp halen enzo had dan weinig nut . Ik zou zeker niet met mijn kind ingrijpen , dat is echt niet raar hoor. Een kind kan zichzelf nog niet beschermen dat moeten wij als moeders doen. Ik ga nou een beetje met me kind in de wagen elke keer wanneer ik geweld tegen kom het leed proberen te redden . Dan is me kind zijn leven en een levende moeder die voor hem zorgt niet zeker ! Wel heel erg dat er zoveel mensen doorliepen ook gewoon mannen zonder kinderwagen enzo . Afschuwelijk !!
Hier ben ik het ook mee eens. Ik zou ook niet ingegrepen hebben als ik m'n kinderen bij had, gewoon voor hun veiligheid. Nummerplaat misschien wel genoteerd, maar soms gebeuren die dingen zo snel, voor je het goed en wel beseft. Maar nu aangifte doen bij de politie vind ik niet zo'n slecht idee. is misschien al melding gemaakt en dan kunnen ze extra getuigen altijd gebruiken.
Nouja, al is het 2050 dan nog zou ik hem vaker vergeten dan meenemen Ben geen tassenmens, dus loop altijd met sleutels, sigaretten en portemonnee in mijn hand. Telefoon erbij is echt over the top.. Nah, grapje.. Maar ik heb hem dus ècht lang niet altijd mee hoor, ik hoef niet overal en altijd bereikbaar te zijn. Soms ff anoniem de hort op, heerlijk
Ik snap heel goed dat je niks hebt gedaan. Ben je (of iemand) later wel naar die vrouw gegaan om te kijken hoe het ging? Kan me voorstellen dat je daar pas thuis aan dacht om te doen hoor. Wat je eventueel nu nog kan doen als je je rot voelt, is alsnog naar de politie gaan om een verklaring af te leggen (of eerst bellen of dit handig is om te doen) over wat je hebt gezien. Vandaag hadden we op het werk een herhaling EHBO met zo'n Lotus slachtoffer. Hij speelde dat hij een ongeluk met een kind had zien gebeuren, was weggelopen en zelf helemaal in paniek was en ging hyperventileren. Je bent dus echt niet de enige die 'verstijft' als ze dit al gaan naspelen... Sterkte en voel je vooral niet schuldig!