Oh wow gefeliciteerd! Ik had niet zo goed naar je onderschrift gekeken. Maar dat verliep dus vrij vlotjes. Ik had vorige week zaterdag mijn eerste positieve test en sindsdien soms wat (bruin en rood) bloed bij afvegen. Maar echt doorzetten doet het dus niet.
ik had ook steeds wat bloed bij het afvegen maar echt doorzetten ging het dus pas een dikke week na de 1e positest
Allereerst de beste wensen! vandaag weer geen bloed of bruinverlies gehad. Ik heb geen test gedaan maar iig nog geen spoor van doorzettende miskraam of iets wat daar op lijkt. Ik blijf van mening dat mijn test zou moeten knallen (bijna al 2 weken na eerste positieve test), en omdat ik denk dat het niet goed zit mag het van mij ook wel doorzetten..(of alsnog een knaltest haha) maar zit dus nog steeds in de onzekerheid.
Ogg wat balen dat je nog steeds in onzekere zit! Ik hoop voor je op wat meer duidelijkheid binnkort heb je nog getest?
Net nog maar een heel licht streepje op de kvtest. Mss duurt het bij mij gewoon heel lang voordat het gaat doorzetten.
Wat naar dat t geen knaltest is geworden maar t ook niet loskomt. Anders morgen even contact met de na opnemen en bloed laten prikken evt?