Waar gaat dit heen?!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door spannendetijden, 6 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnetje19

Zonnetje19 VIP lid

26 jan 2019
    10.611
    8.825
    113
    Vrouw
    Gadver vreselijk, heelveel sterkte de komende tijd:(

2. Nieuwsgierigbijtje

Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Ik heb het over @spannendetijden . Zij heeft inderdaad al kinderen maar ook een mk gehad.

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Oh @spannendetijden ik begon je topic te lezen en werd steeds vrolijker van je testjes. En dan ineens het einde van je topic..:(
    Ik hoop dat je wel nog bij de vk/gyn bent geweest of gaat. Want je weet natuurlijk maar nooit..

Dikke knuff

4. MomK

MomK Bekend lid

27 okt 2019
    568
    425
    63
    Ah nee! Wat vervelend zeg, dikke knuffel❤️

5. Lieverding

Lieverding Fanatiek lid

9 jun 2019
    1.202
    453
    83
    Vrouw
    @spannendetijden wat jammer..!! Heb je al prenatale onderzoeken gedaan bij de arts? Je hebt dan latere misraam en een vroege en een hele vroege. Je hebt zoiezo recht op bloedstolling prikken. Dat duurt helaas wel heel lang tot je het resultaat hebt want je moet soms 2x prikken etc maar dan heb je ook wat aan.
    Je kan ook (is onschadelijk) 80mg ascal drinken mocht er toch iets met je stolling zijn..

Ik had 2x late miskramen en 2 gezonde kinderen en bij tweede miskraam in sept inderdaad net achtergekomen dat ik zeldzame genetische stollingsafwijking heb. Ik krijg zoiezo aspirine tijdens de zwangerschap.
    Maar stollling+gezonde kids+miskramen+ soms pre eclampsie wijzen heeeeeel vaak na bloedstollingafwijkingen. Hoeft niet maar de kans is groot.

Heel veel succes en hopelijk snel weer zwanger en gezond!

Deel Deze Pagina