Waar gaat het heen...?

Discussie in 'De lounge' gestart door SYRV, 4 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Ik ben anders wel blij met de media. Ik ben liever op de hoogte van alle gruwelijke dingen dan dat ik mijn ogen er voor sluit. Maar wat betreft die films ben ik het helemaal met je eens. Bijv. alle delen van de SAW films, echt te ziekelijk voor woorden en zo breng je inderdaad bepaalde personen op ideeën.

2. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    ik heb het wel eens netjes gezegd hihi. en kreeg mn fiets terug! :D
    maar eigenlijk was het mn eigen stomme schuld. was boodschappen aan het doen en kwam erachter dat ik mn sleutel erin had laten zitten. dus ik snel naar mn fiets toe rennen, zie ik net iemand wegLOPEN (ga dan heeel snel fietsen domkop!:D) met mijn fiets! ik roep: hee, volgens mij is dat mijn fiets! (op een niet boze manier). komt die jongen stamelend terug: ja, ik zag net iemand ermee wegrijden en ik dacht dat ie niet van hem was dus heb m toen afgepakt (met het SCHAAMROOD op zn kaken!) hahaha. geloofde m voor geen meter, maar had m netjes bedankt hihi.

3. upc

upc Niet meer actief

Ik denk dat de media een boel heeft veranderd sinds vroeger. Mijn oma had geen tv, alleen een krakende radio. Mijn moeder keek nog naar zwart wit tv.. tegenwoordig is allen binnen een uur wereldnieuws en weten mensen veeeeel meer dan vroeger!

Al vind ik wel dat de agressie steeds erger wordt :(

Deel Deze Pagina